اخبار روز

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات باشکوه شده‌ایم

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات باشکوه شده‌ایم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، احمد وحیدی پیش‌ازظهر امروز به منظور سخنرانی در مراسم نکوداشت «شهدای خدمت» و افتتاح پروژه‌های عمرانی، مخابراتی و خدماتی وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان کردستان قرار گرفت.

نشست با فرماندارن با محوریت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بهره‌برداری از پروژه شهرداری الکترونیک و سخنرانی در مراسم نکوداشت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به کردستان است.

وی در حاشیه ورود به فرودگاه سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: راه شهدای خدمت همواره با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری در هشتم تیرماه؛ گفت: تمام شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مهیا شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وحیدی از برنامه‌ریزی و آماده سازی کامل بستر اجرایی انتخابات در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش تمام استانداران و سایر دست اندرکاران، همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور در کشور مهیا است.

بازدید از مجتمع فولاد کردستان و جلسه با نخبگان شهرستان بیجار از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر کشور به استان خواهد بود.  مراسم نکوداشت «شهدای خدمت» ساعت ۱۷ عصر امروز در خیابان فردوسی سنندج برگزار می‌شود.

/۴۸۱/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا