اخبار ورزشی

از پرتاب بطری تا ورود ۳ هوادار به داخل زمین/ درخواست مدافع پرسپولیس از اهوازی‌ها

از پرتاب بطری تا ورود ۳ هوادار به داخل زمین/ درخواست مدافع پرسپولیس از اهوازی‌ها

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه)، در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان پرسپولیس بود و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

برتری پرسپولیس در زمین گرم اهواز/ رخت سیاه بر تن فولاد! + فیلم

 

* سه هوادار در دقایق مختلف مسابقه به زمین آمدند که توسط مأموران نیروی انتظامی، به بیرون از زمین بازی هدایت شدند.

* علیرضا بیرانوند که به شدت از پرتاب بطری تماشاگران پشت دروازه پرسپولیس شاکی بود، نسبت به این مسئله به داور مسابقه اعتراض کرد. پس از این اتفاق، داوران توپ را برداشتند و زمین را ترک کردند تا بازی با آرام شدن فضا و توقف پرتاب بطری دنبال شود.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس از هواداران فولاد خواست تا به زمین بطری پرتاب نکنند و سبب‌ساز توقف بازی نشوند.

* هنگامی که تیم فولاد در دقیقه ۸۸ برای فرار از شکست تلاش می‌کرد، کنعانی‌زادگان روی علی‌نژاد مرتکب خطا شد و پس از تلاش برای اتلاف وقت، از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

* پس از اینکه شهاب زاهدی به دنبال برخورد با مدافعان فولاد در محوطه جریمه این تیم روی زمین افتاد، یحیی گل‌محمدی و سایر اعضای نیمکت پرسپولیس معتقد به پنالتی بودند. آنها نسبت به اعلام نشدن خطا به داور اعتراض کردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس، هواداران فولاد که از کسب امتیاز تیم محبوب‌شان در این مسابقه ناامید شدند، ورزشگاه را ترک کردند.

* بعد از پایان بازی، تعدادی از هواداران وارد زمین شدند و با علیرضا بیرانوند عکس سلفی گرفتند. همچنین پرتاب بطری توسط هواداران همچنان ادامه داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا