خراسان رضوی

اعلام لیست نهایی اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستان های تابعه

اعلام لیست نهایی اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستان های تابعه

به گزارش برگزیده از خراسان، دکتر محمد دهقانی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: ششمین دوره انتخاب نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور هفتم مهر ماه سال جاری در ١٨ شعبه حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد (١۴ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار) برگزار شد که از این تعداد در مشهد ١۴ شعبه آن (١۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار) در شهر مشهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین ۴ شعبه ثابت دیگر در شهرهای سرخس، فریمان، کلات و چناران فعال بود و سایر شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم به جهت آنکه هیأت مدیره مستقل داشتند خودشان انتخاباتشان را برگزار کردند.

وی در خصوص نفرات نهایی منتخب جامعه پرستاری در ششمین دوره انتخاب نظام پرستاری در شهر مشهد، گفت: در گروه پرستاران حمید نخعی با ۵٢٣ رأی، سیده‌فاطمه بحرینی با ۴۴٧ رأی، سیدناصر لطفی‌فاطمی با ۴١۴ رأی، ابراهیم آریامقدم با ٣٧٨ رأی، مصطفی شکری با ٢٩٢ ، مریم جعفرنژاد با ٢٨٨ رأی، سید جواد توکلی آله آبادی با ۴۶٣ رای، مسعود عزیزآبادی با ٣٩۵ رای و احمد آریان با ۴٢٩ رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: همچنین علی برازنده با ٢۵١ رای، اعظم فخری محمودی با ١۰۰ رای و حسین مومنی با ١۵۰ رای به عنوان اعضای علی البدل در این دوره ، انتخاب شدند.

اعلام لیست نهایی اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستان های تابعه

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا