البرز

نیازها و چالش‌های موسسه رازی در مذاکره با معاونان وزارت بهداشت بررسی شد

نیازها و چالش‌های موسسه رازی در مذاکره با معاونان وزارت بهداشت بررسی شد

به گزارش برگزیده از البرز؛ دکتر «سید حیدر محمدی»، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر محمد پیکان پور، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و جمعی از مدیران این سازمان بعد از ظهر پنجشنبه از غرفه موسسه تحقیقات واکسن ‌و سرم‌سازی رازی بازدید کردند

دکتر «سهیلا مرادی» بیدهندی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر «مسعود قادر» معاون تضمین کیفیت و «اسدالله جعفری» رئیس اداره روابط عمومی موسسه رازی که در این بازدید، میزبان مسئولانی از وزارت بهداشت بودند، در مورد روند تعاملات دو طرفه و خواسته های موسسه رازی با مسئولان این وزارتخانه به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار، دکتر پناهی ضمن قدردانی از زحمات موسسه رازی طی دهه‌های گذشته اعلام آمادگی کرد از روند فعالیت و توسعه موسسه همچنین گسترش عرضه و مصرف محصولات با کیفیت موسسه در کشور هر گونه همکاری و اقدام مقتضی را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت واکسن، واکسیناسیون و امنیت بهداشتی مردم گفت: موسسه رازی در دهه‌های متمادی گذشته همواره منشا خدمت و حفظ سلامت برای شهروندان بوده است و باید این روند حفظ ‌و تقویت شود. وزارت بهداشت نیز در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

دکتر محمدی نیز با اشاره به برخورداری موسسه رازی از دانش فنی پربار و فعالیت دانشمندان آن، حمایت از این مجموعه را مهم خواند.

بیان نیازها و اقتضائات موسسه رازی در دوره‌های جدید از جمله بهره‌مندی از اعتبارات ملی برای بهسازی ابنیه و تجهیزات ساخت واکسن و جلوگیری از واردات واکسن و فراورده‌های بیولوژیک مشابه تولید داخل نیز از موارد خاص و مورد تاکید مسئولان موسسه رازی در این دیدار بود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا