کهگیلویه و بویراحمد

آقای عزیزی خادم؛ جناب افشاریان به داد فوتبال یاسوج برسید

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، فوتبال در دنیای امروزی یکی از مولفه‌های مهم برای سرگرمی جوانان و نوجوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است که باعث شده در بسیاری از نقاط جهان و ایران جوانان به جای روی بردن به مواد مخدر و سایر کجروی های اجتماعی به فوتبال فکر کنند و سالم بمانند.

متاسفانه در شهر حاشیه نشین یاسوج که اکنون روی سکوی حاشیه‌نشینی ایران قرار گرفته و دومین یا سومین شهر از لحاظ حاشیه نشینی در کشور به شمار می رود و اطراف و اکناف آن شاهد خلاف‌کاری‌ها و رواج آسیبهای اجتماعی هستیم فوتبال که سهم عمده ای در جلوگیری از آسیب ها دارد عملاً تعطیل شده است.

به یاد داریم که جوانان پرشور و با حرارت یاسوجی در روزهایی که تیم فوتبال شهرداری در عرصه فوتبال کشور هنرنمایی می کرد چگونه وارد استادیوم تختی می شدند و جایی برای پرداختن به خلافکاری باقی نمی‌‌ماند.

اکنون با روی کار آمدن فدراسیون عزیزی خادم و خوشبختانه سپردن سکان یکی از کمیته‌های مهم به خداداد افشاریان پیشکسوت بین المللی داوری فوتبال ایران و فرزند همین استان انتظر می‌رود با حمایت آن‌ها فوتبال این شهر دوباره از جا بلند شده و برای کمک به رفع آسیب ها و ایجاد شور و شوق در میان جوانان دل هواداران فوتبال را هم شاد کنند.

یقینا فوتبال یک استان تنها لیگ‌های داخلی نیست چه این که اگر پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها در لیگ‌های تهران و اصفهان حضور داشتند هواداران میلیونی به سمت آنها کشیده نمی‌شدند.

لذا افشاریان و مسئولان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد آگاهند تا هنگامی که تیمی از مرکز استان در رده های کشوری حضور نداشته باشد هچنان باید در آتش آسیب‌های اجتماعی بسوزیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا