اخبار روز

اختصاصی| مأموریت ویژه “صلاح‌الدین” در ایران چه بود؟/ تور اطلاعات سپاه برای اعضای گروهک جیش‌الظلم + فیلم

اختصاصی| مأموریت ویژه “صلاح‌الدین” در ایران چه بود؟/ تور اطلاعات سپاه برای اعضای گروهک جیش‌الظلم + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران, روز گذشته خبر دستگیری یکی از عناصر آموزش دیده گروهک تروریستی «جیش الظلم» در پی اشراف اطلاعاتی و‌ اجرای سناریوهای سایبری و عملیاتی پاسداران‌‌ گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان توسط برگزیده های ایران منتشر شد که جزئیات این عملیات امنیتی پیچیده برای نخستین بار منتشر می‌شود.

ورود اشرار و عناصر تروریستی و گروه‌های تجزیه طلب و سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم به اتفاقات ۸ مهرماه زاهدان و ایجاد فضای غبارآلود با هدف بر هم زدن وحدت و امنیت در منطقه جنوب شرق کشور منجر به رخدادها و اتفاقات ناگواری شد.

از این رو پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با رصد دقیق حوادث به رهگیری هوشمند لیدرها و عوامل اصلی فعال در اغتشاشات اقدام کردند که در این بین فردی با نام مستعار “صلاح‌الدین” و هویت واقعی “علی نارویی” تحت رصد و رهگیری اطلاعاتی قرار گرفت.

در ادامه با اقدامات سایبری و نفوذ در تلفن همراه این فرد و همچنین اقدامات تامینی تعقیب و مراقب‌های شبانه‌روزی، همکاری تنگاتنگ او با گروهک‌های تروریستی مخالف نظام محرز شد.

استان سیستان و بلوچستان , حملات تروریستی , سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,

دستگیری یکی از عناصر گروهک «جیش الظلم» + فیلم

در بحبوحه اغتشاشات مهرماه متهم با دستور مستقیم فردی به نام “قادر” که یکی از سرکردگان گروهک تروریستی “جیش الظلم” بوده و وظیفه هدایت عملیاتی صلاح‌الدین را از طریق پیام‌رسان‌های خارجی برعهده داشت، ماموریت تامین سلاح گرم و مهمات جنگی برای اشرار و شورشیان را نیز عهده‌دار شد.

سوژه پس از دریافت ماموریت، به صورت غیرقانونی اقدام به خروج از کشور نموده و در منطقه “دالبندین ” پاکستان در مخفیگاه یکی از سرکردگان گروهک با نام “ظاهر شیرانزایی” مستقر شده و پس از آن مرحله دوم یعنی انتقال به خانه امن دوم و محل تجمع اعضای گروهک محقق می‌شود.

با حضور سرکردگان گروهک در خانه امن و تفهیم ماموریت، صلاح‌الدین به همراه چند تن از عناصر دیگر به پایگاه “حرماگه” محل اصلی آموزش نیروهای عملیات کننده گروهک انتقال داده می‌شود که طی حضور ۶ روزه وی در این پایگاه، آموزش‌های فشرده شامل بمب‌های مکانیکی، آهن‌ربایی و کنترلی و شیوه‌های نوین و تخصصی ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های برجسته را فرا می‌گیرد.

در گام بعد یکی دیگر از سرکردگان گروهک با نام “ذاکر شیخ‌زاده” و نام مستعار “ملاعمر” به عنوان افسر هدایت سوژه، ماموریت شناسایی چهره‌های شاخص اطلاعاتی و امنیتی و به صورت ویژه مسئولان ارشد سیستان و بلوچستان به قصد ترور مسلحانه را ابلاغ کرده و صلاح‌الدین پاکستان را به مقصد زاهدان ترک می‌کند.

علی نارویی که دیگر می‌توان از او به عنوان یک عنصر خبره و آموزش دیده تروریست یاد کرد، در مورخ ۱۶ فروردین‌ماه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران و استان سیستان و بلوچستان می‌شود و سرانجام قبل از اجرای هرگونه اقدام وحدت‌شکن و مخل امنیت در اقدامی غافلگیرانه توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان دستگیر و تحویل مراجع قضائی می‌شود.

سرویس‌های اطلاعاتی متخاصم و جریانات ضدانقلاب فعال در شرق کشور همواره به دنبال ایجاد شکاف قومی و مذهبی میان اهل سنت و تشیع بوده‌اند که به فضل الهی با بصیرت انقلابی مردمان فارس و بلوچ سیستان و بلوچستان و هشیاری پاسداران و حافظان امنیت، توطئه دشمنان انقلاب در بزنگاه‌های مختلف نقش بر آب شده و از دست یافتن به مقاصد شوم خود بازماندند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا