خراسان شمالی

پلمپ انبار لاستیک احتکار شده در اسفراین

به گزارش برگزیده های ایران از اسفراین، عصر امروز سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام پلمپ یک انبار غیر مجاز با ۳۳۳ حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال در اسفراین، اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار مقدار قابل توجهی لاستیک خودرو در یک انبار غیر مجاز در شهرستان اسفراین کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران باهماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار غیر مجاز تعداد ۳۳۳ حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی این انبار غیر مجاز پلمپ شد.

سرهنگ یگانه پور درپایان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت با جدیت برخورد می کند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 انتهای پیام/د


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا