آذربایجان غربی

جاده‌های آذربایجان‌غربی همچنان بوی خون می‌دهند

جاده‌های آذربایجان‌غربی همچنان بوی خون می‌دهند

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، تصادفات خونین جاده‌های و محورهای مواصلاتی استان تمامی ندارد.

واژگونی خودروی تریلی ۱۸ چرخ در محور تکاب-شاهین‌دژ یک فوتی برجای گذاشت

حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۱۱:۱۸ روز گذشته در محور تکاب – شاهین دژ ( حوالی روستای ساروق) خودروی سنگین تریلی ۱۸ چرخ واژگون شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مائین بلاغ شهرستان تکاب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ۱ نفر فوتی محبوس در کابین داشت که بعد از ارزیابی و ایمن سازی صحنه متوفی محبوس شده رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح حاضر در محل شد.

جاده‌های آذربایجان‌غربی همچنان بوی خون می‌دهند

برخورد خودروی پژو پرشیا با پراید در محور خوی – ایواوغلی با ۳ مصدوم و یک فوتی

به گفته سرپرست هلال احمر آذربایجان‌غربی: ساعت ۲۰:۱۸ روز یکشنبه در محور خوی- ایواوغلی، تصادف دو خودروی پژو با پراید به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات ایواوغلی هلال احمر خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نجاتگران بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی بر روی مصدومین این حادثه، ۳ مصدوم این حادثه را به مرکز درمانی انتقال و فوتی حادثه را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون در محور پیرانشهر – نقده با ۲ مصدوم و یک فوتی

محبوبی افزود: ساعت ۰۱:۱۵ بامداد امروز در ۳۰ کیلومتری محور پیرانشهر به نقده، خودروی سواری پراید و کامیون باهم تصادف کردند که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و ۱ فوتی داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل و فوتی این حادثه نیز به مراجع ذی صلاح تحویل گردید.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا