اخبار ورزشی

غلامپور: استقلال را در موزه بگذارند و ۱۵ تیم دیگر بازی کنند/ تاریخ مصرف کارهای سپاهانی‌ها گذشته است!

غلامپور: استقلال را در موزه بگذارند و ۱۵ تیم دیگر بازی کنند/ تاریخ مصرف کارهای سپاهانی‌ها گذشته است!

– اخبار ورزشی –

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و با تفکرات جواد نکونام و کادر فنی می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. قبل از پنالتی سپاهان، بازیکن حریف روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شد اما داور پنالتی گرفت. کل بازی دست ما بود و سپاهان بدون موقعیت به گل رسید.

استقلال را در موزه بگذارند
وی با انتقاد از داوری این دیدار تصریح کرد: امسال هم نگران داوری هستیم و از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و … می‌خواهیم ورود کنند. اگر نمی‌خواهند استقلال در لیگ باشد، آن را در موزه بگذارند تا ۱۵ تیم دیگر با هم بازی کنند. گویا استقلال برای همه دردسرساز شده است! حق طبیعی استقلال را نمی‌دهند و حقش را در روز روشن می‌خورند. نمی‌خواهیم کسی را محکوم کنیم اما حق ساده هوادار و مجموعه‌ای که زحمت می‌کشد را بدهند. حرف هم بزنیم محروم می‌کنند.

تاریخ مصرف کارهای سپاهانی‌ها گذشته است
مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه نقش جهان اصفهان یادآور شد: توپ‌جمع‌کن‌ها توپ را به زمین می‌زدند و توپ را به گلر سپاهان نمی‌رساندند. با تمام احترامی که برای مجموعه سپاهان قائل هستم اما تاریخ این کارها گذشته است. وقت‌کشی و این کارها دیگر تاریخ مصرفش گذشته است.

رحمتی: خطا روی مطهری هزاردرصد واضح‌تر از پنالتی سپاهان بود/ ناظمی برای تیم‌های نکونام خوب سوت نمی‌زند

فوتبال , تیم فوتبال استقلال ,

هواداران استقلال گناه دارند
غلامپور با اشاره به عدم حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ببینید چه کسانی چه بلایی سر استقلال آوردند تا امروز در آسیا نباشد. واقعا حسرت می‌خوریم. با حضور استقلال چه منابع مالی مناسبی که گیر باشگاه نمی‌آمد اما نه وزارت ورزش قبلی و نه جدید و نه هیچ ارگانی که مسئولیت دارد، چیزی نمی‌گویند. به راحتی از حق استقلال می‌گذرند. استقلال روز به روز آب می‌شود. هواداران گناه دارند و باید حق‌شان را بدهند. پیشکسوتان کمک کنند حق واقعی استقلال گرفته شود، چون با این شرایط هر کاری در زمین انجام دهیم، نمی‌توان کاری پیش برد.

حسینی یکی از بهترین گلر ایران است
وی در رابطه با عملکرد خوب سید حسین حسینی در بازی‌ با ملوان انزلی و سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد حسینی نه تنها امسال، بلکه در چند سالی که با او کار می‌کنم، راضی هستم. او خوب و سرحال تمرین می‌کند و یکی از بهترین گلرهای ایران است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا