سیاسی

پیشنهاد کمیسیون کشاورزی به دولت درباره میوه شب عید

پیشنهاد کمیسیون کشاورزی به دولت درباره میوه شب عید

– اخبار سیاسی –

علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، اظهار داشت: در ماجرای میوه شب عید مشکلاتی در گذشته وجود داشت اما این بار دولت تا پایان سال زمان زیادی دارد و می تواند این عرصه را به تعاونی ها و بخش خصوصی واگذار کند و خود فقط در نقش تسهیل‌گر و تسهیلات دهنده عمل کند.

مأموریت به کمیسیون کشاورزی برای بررسی علت فساد ۶ هزار تن نهاده دامی در کشور

وی افزود: چند وقت پیش این موضوع را اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به وزارت کشاورزی پیشنهاد دادند که میوه شب را در مزایده بگذارد تا بخش خصوصی و تعاونی ها وارد شوند و فقط دولت حلقه وصل بخش خصوصی با تولیدکنندگان و باغداران باشد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه دولت باید میوه شب عید را به تعاونی ها بدهد، گفت: در دو سال گذشته دولت خود متولی میوه شب عید بود و مشکلات آن را مشاهده کردید. یکی از این مشکلات بحث کیفیت بود که دولت هر کیفیتی میوه را خریداری می‌کرد و در اختیار مردم می‌گذاشت و مردم نیز مجبور میوه را با هر کیفیتی خریداری کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید یک دستورالعملی درباره میوه شب عید بنویسید و طبق این دستورالعمل اجازه دهد تعاونی ها و بخش خصوصی وارد شوند و تامین میوه شب عید بر عهده آنها باشد و دولت فقط ناظر باشد.

/

 
 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا