اخبار ورزشی

منچستریونایتد، آنتونی را کنار گذاشت

منچستریونایتد، آنتونی را کنار گذاشت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، پس اینکه هفته گذشته پایگاه خبری «UOL» برزیل با انتشار گزارشی خبر داد؛ آنتونی بال برزیلی تیم فوتبال منچستریونایتد توسط دادگاه سائوپائولوی برزیل به دلیل خشونت خانگی علیه نامزد سابقش به نام گابریلا کاوالین آن هم در زمانی که باردار بوده؛ مورد بازجویی قرار گرفته است، باشگاه منچستریونایتد امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد این بازیکن تا اطلاع ثانوی به باشگاه بازنخواهد گشت تا بتواند به اتهامات مطرح شده علیه خود رسیدگی کند. این رسانه برزیلی مدعی شده بود که به عکس‌ها، فیلم‌ها، مکالمات و شهادت‌های شاهدان دسترسی پیدا کرده که تهدید، ارعاب و حملات فیزیکی آنتونی را آشکار می‌کند. یکی از فیلم‌های این تحقیقات، آسیبی که آنتونی به استخوان‌های انگشتان گابریلا وارد کرده را نشان می‌دهد.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است: «منچستریونایتد اتهامات مطرح شده علیه آنتونی را تأیید می‌کند. بازیکنانی که در بازی‌های ملی شرکت نکرده بودند قرار بود روز دوشنبه به تمرینات بازگردند. با این حال با آنتونی توافق شده است که برای رسیدگی به اتهامات مطرح شده، بازگشت خود را تا اطلاع ثانوی به تأخیر بیندازد. ما به عنوان یک باشگاه، اعمال خشونت‌آمیز و سوء‌استفاده را محکوم می‌کنیم. ما اهمیت حفاظت از همه کسانی که در این وضعیت دخیل هستند را درک می‌کنیم و تأثیر این اتهامات بر بازماندگان سوء‌استفاده را می‌پذیریم.»

روایت متفاوت آنتونی از ماجرای درگیری با نامزد سابقش

آنتونی هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «من با منچستریونایتد توافق کرده‌ام که در حین رسیدگی به اتهامات مطرح شده علیه خودم، مدتی غیبت کنم. این یک تصمیم دوجانبه برای جلوگیری از حواس‌پرتی برای هم‌تیمی‌هایم و جنجال‌های غیرضروری برای باشگاه بود. من می‌خواهم دوباره بی‌گناهی خود را از مواردی که به آنها متهم شده‌ام، بیان کنم و برای کمک به آنها برای رسیدن به حقیقت، کاملاً با پلیس همکاری خواهم کرد. من مشتاقانه منتظر هستم که هر چه زودتر به بازی برگردم».

آنتونی ۲۳ ساله که تابستان گذشته در انتقالی ۸۲ میلیون پوندی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در ۴۸ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار ۸ گل‌زده و ۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا