کرمانشاه

افتتاح مسکن مهر ١۶٠ واحدی بهزیستی هرسین در ایام دهه فجر

افتتاح مسکن مهر ١۶٠ واحدی بهزیستی هرسین در ایام دهه فجر

ابوطالب ایتوندی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام دهه مبارکه فجر افتتاح پروژه‌ آبرسانی به روستای ۷۵ خانواری کماسی سفلی انجام می‌شود.

وی افزود: در این ایام افتتاح ۳۲ پروژه حوزه برق هرسین و بیستون را داشته‌ایم و در روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه افتتاح پروژه‌های عمران شهری و ساماندهی معابر شهرستان هرسین و جدول‌گذاری و پیاده‌رو سازی معابر منتهی به قبرستان لک را داریم.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: بعد از افتتاح پروژه عمران شهری و ساماندهی معابر، افتتاح و احداث جایگاه پرورش گوسفند ۵۰۰ راسی و واکسیناسیون دام‌ها را نیز خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه افتتاح آسفالت روستاهای قیسوند، قوطی دره، چشمه کبود، سرماج حسین خانی، سنقر آباد، نورآباد، چقا سعید، مله ولی، خلیل آباد و باقرآباد را داریم.

این مقام مسئول بیان کرد: در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن ماه افتتاح ١۵ پروژه در حوزه دامداری، توسعه شبکه‌های آبیاری و سامانه‌های آبیاری را خواهیم داشت و در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه افتتاح خدمات جامعه شهری و روستایی و برگزاری کارگاهی با عنوان انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که ما در این ایام خواهیم داشت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد تحت پوشش بهزیستی و برگزاری مسابقات ورزشی مردمی و کارکنان است و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذایی محلی را نیز خواهیم داشت.

ایتوندی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های تحت پوشش را داریم و برنامه دیگر ما اعطای ۴۵ دستگاه بخاری به مددجویان و کمک مالی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از طرف خیرین است.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: افتتاح مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی را در این ایام خواهیم داشت و برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی، برگزاری محفل انس با قرآن، توزیع کتاب و بروشور با موضوع انقلاب، تجلیل از فعالین و اساتید قرآنی، برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی با موضوع انقلاب، برگزاری عصر شعر با موضوع سیزدهم رجب و برگزاری همایش پیاده‌روی یاوران موعود نیز انجام می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا