اخبار ورزشی

رونمایی رسمی از تغییرات مدیریتی نیکفر در سپاهان

رونمایی رسمی از تغییرات مدیریتی نیکفر در سپاهان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان در حکمی مهدی سلیمی را به‌عنوان سرپرست معاونت فنی ورزشی باشگاه سپاهان معرفی کرد.

چالش تقویت سپاهان پیش از تقابل با الهلال

سلیمی مدیر پیشین آکادمی فوتبال سپاهان، دکترای مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران دارد و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان است. وی یکی از بازیکنان سابق تیم‌های فوتبال سپاهان بوده است.

سلیمی مربیگری را از رده‌های پایه باشگاه اصفهانی آغاز کرده و چندین سال به‌عنوان مدیر فنی آکادمی فوتبال این باشگاه فعالیت داشته است. او همچنین سابقه مدیریت آکادمی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه داشته و از تیر ماه امسال نیز عهده‌دار سمت مدیریت تیم فوتبال سپاهان بوده است. گفتنی است حمیدرضا زراعتی جایگزین سلیمی در آکادمی طلایی‌پوشان شد.

همچنین در حکم دیگری منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان، اسماعیل پناهنده را به‌عنوان سرپرست مدیریت ورزش قهرمانی سپاهان انتخاب کرد.

پناهنده یکی از مدیران باسابقه باشگاه سپاهان است که به تازگی عضو کمیته مسابقات فدراسیون هندبال شده است. پناهنده پیش از این نیز در دوره‌ای مدیریت ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان را برعهده داشته است.

پیش از این علی قاسمی مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان بود که با حکم نیکفر به‌عنوان مشاور معاونت فنی ورزشی سپاهان منصوب شد.

لازم به ذکر است محمدعلی بصیریان هم به‌عنوان سرپرست واحد مجوز حرفه‌ای منصوب شد. بصیریان پیش از این مدیر آکادمی فوتبال سپاهان بوده است.

به گزارش برگزیده های ایران، در ۱۶ آذر ماه سال جاری منوچهر نیکفر با حکم سرپرست مدیرعاملی جانشین محمدرضا ساکت شد. او برای اعمال تغییرات مدنظرش در باشگاه سپاهان تا تعطیلات نیم‌فصل صبر کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا