اخبار روز

تردد بالای زائران اربعین از مرز مهران/ انتقال روزانه ۶۰ هزار نفر با اتوبوس از مرز

تردد بالای زائران اربعین از مرز مهران/ انتقال روزانه ۶۰ هزار نفر با اتوبوس از مرز

– اخبار استانها –

سید‌زاهدین چشمه‌خاور در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در مرز مهران اظهار داشت: با حمایت‌های وزارتخانه راه و شهرسازی‌ و سازمان راهداری‌،  اقدامات مطلوبی در سطح استان در حوزه ‌راهداری انجام شده است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام ۴۶ هکتار پایانه برکت قیرپاشی و آسفالت شده است، افزود: محدوده ‌‌پایانه‌ اربعین در طول ۴۰۰ و عرض ۲۵۰ نیز که خاکی بود و سبب آزار زائران شده بود‌،  طی دو شب آسفالت شده است.

چشمه‌خاور با بیان اینکه در یکسال گذشته ۳۶۵ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است، تصریح کرد:‌ همچنین در سال جاری در سطح راه‌های استان نیز نزدیک به ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت و لایه ‌حفاظتی اجرا شده ‌که یک اقدام بی‌نظیر بوده است.

‌وی به نصب تابلو‌های اطلاعاتی و نصب نیوجرسی کل مسیرهای منتهی به مرز مهران اشاره کرد و گفت: ساختمان‌ها و مهمان‌سراهای خوبی جهت اسکان، از دیگر اقدامات این اداره کل در استان است و امسال با تمام توان مجموعه راهداری در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به تردد بالای زائران اربعین از مرز مهران اشاره کرد و ادامه داد: روزانه جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر با اتوبوس از مرز انتقال داده می‌شوند و این جمعیت با احتساب افرادی که با خودروی شخصی از مرز تردد می‌کنند به حدود ۳۰۰ هزار نفر می‌رسند.

‌ /.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا