اخبار ورزشی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران جام جهانی باکو و آلماتی برگزار شد

مراسم تجلیل از مدال‌آوران جام جهانی باکو و آلماتی برگزار شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جام جهانی باکو و آلماتی قزاقستان امروز (چهارشنبه – ۲۱ تیر ماه) در سالن آمفی تئاتر مجتمع تیراندازی برگزار شد. در ابتدای این مراسم و پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، کلیپی از عملکرد تیراندازان در جام جهانی باکو و آلماتی قزاقستان پخش شد.

استعفای مهدی مبینی از دبیری فدراسیون تیراندازی

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور گفت: تیراندازان ما تاکنون ۱۳ مقام و اولین سهمیه المپیکی ایران را گرفته‌اند. آنها در دو سال اخیر به طور دائم در اردو و تمرین بودند و امیدواریم نتایج خوبی هم در ادامه بگیرند.

در این مراسم از سجاد پورحسینی دارنده مدال طلای ۱۰ متر بادی و هانیه رستمیان دارنده مدال نقره تپانچه ۲۵ متر در جام جهانی باکو، مرضیه و محمدحسین پرورش‌نیا دارنده مدال برنز تیمی اهداف پروازی در جام جهانی آلماتی، فاطمه امینی برای کسب جایگاه پنجم، وحید جوهری‌خو ارتقا رکورد شخصی، محسن نصر اصفهانی‌ و مریم سلطانی کادر فنی تیم تپانچه، نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ، متقیان‌نژاد سرپرست تیم اعزامی به باکو و علی افسری سرپرست تیم اعزامی به آلماتی تجلیل شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا