اخبار روز

تردد اتباع ‌از مرز چذابه‌ در اربعین امکان‌پذیر شد

تردد اتباع ‌از مرز چذابه‌ در اربعین امکان‌پذیر شد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از  اهواز، محسن صادقیان امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دشت آزادگان اظهار داشت:  احتمال افزایش تردد زوار در مراسم اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه حضور اتباع خارجی وجود دارد به همین دلیل خدمات‌رسانی و زیرساخت‌های مرز چذابه باید توسعه یابد.

وی افزود: حضور و استقرار ضابطین شهرستان‌ها به همراه ضابطین معین استان‌ها و شهرستان‌های دیگر در مسیر تردد زائرین به‌منظور جلوگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و برقراری امنیت ضروری است.

رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان نیز در این نشست گفت: مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم در حکم دستور قضائی بوده و تمامی اعضاء ملزم به رعایت و اجرای آن هستند.

سید کامل بنی‌حیال  رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان ضمن تأکید بر ضرورت آماده‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از شروع مراسم اربعین، گفت:  اعضاء شورا ظرف مدت ۷۲ ساعت ضمن بازدید میدانی نسبت به شناسائی نقاط حادثه‌خیز و مشکلات موجود در مسیر تردد زوار اربعین حسینی، نسبت به انعکاس مشکلات و ارائه راهکارهای لازم به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم و مراجع مربوطه برای رفع آنها و تسهیل و ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد زائرین اقدام کنند.

به گزارش برگزیده های ایران، سال‌های گذشته اتباع خارجی در مراسم اربعین حسینی از مرز شلمچه عبور می‌کردند.۲ مرز چذابه و شلمچه از مسیرهای تردد زائران در مراسم اربعین حسینی کشور است

/۷۳۵/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا