کردستان

استراتژی امروز دشمن، انحراف مسیر مطالبات به حق مردم است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، حسن فرقانی عصر امروز در یادواره شهدای محور حسین‌آباد سنندج که با محوریت شهیده فاطمه اسدی و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان در مسجد روستای باقرآباد برگزار شد، اظهار داشت: در سن ۱۷ سالگی پا به کردستان گذاشتم و دلاورمردی‌های مردان و زنان کرد و پیشمرگان مسلمان کرد را دیدم که برای من الگو و نمونه بود.

وی افزود: شهیده فاطمه اسدی مادری دلسوز و شیرزنی بود که مفهوم رسالت یک زن مسلمان را در مسیر علاقه‌مندی به خانواده‌اش معنا می‌کند.

فرقانی افزود: وقتی آوازه شهیده اسدی در کشور پیچید و همه نسبت به این شهیده مکرم شناخت پیدا کردند، در بین جامعه دینی سایر مناطق کشور، این شهیده به عنوان یک الگو و افتخار یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: انسان‌های مومن و فرهیخته‌ای مانند شهیده اسدی با رویکرد اعتقادی و دینی در مسیری حرکت می‌کنند که خود را عند ربهم یرزقون قرار می‌دهند.

به گفته این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع)، خداوند در سوره عنکبوت بیان می‌کند کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند ما آنان را در مسیر هدایت قرار می‌دهیم هر چند در این مسیر انواع موانع وجود دارد.

فرقانی در ادامه گفت: شهیده فاطمه اسدی این مسیر را برای ما ترسیم کرد و اکنون به عنوان یک الگو قلمداد می‌شود.

وی همچنین افزود: دنیا در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بین دو گفتمان کمونیسم با محوریت شرق و لیبرالیسم با محوریت غرب تقسیم شده بود و دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: در حالیکه گفتمان سومی در قبل از انقلاب در دنیا وجود نداشت، امام خمینی(ره) گفتمان ناب محمدی با استراتژی نه شرقی و نه غربی ایجاد کرد که برای خودش استراتژی و اسلوب داشت.

وی افزود: دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیری‌ها در کردستان آغاز شد و گروهک‌های کومله، دموکرات و رزگاری شروع به ضدیت با نظام کردند و هر چند شهرهای کردستان سقوط کردند اما مردمان غیور همین منطقه آنان را از منطقه و کشور بیرون راندند.

فرقانی افزود: استراتژی امروز دشمن، انحراف مسیر مطالبات به حق مردم برای براندازی نظام است که مسائلی همچون آب اصفهان را بهانه می‌کنند و می‌خواهند در پوشش مردم، علیه مردم و نظام بایستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا