اخبار ورزشی

صحبت‌های سرمربی الهلال درباره چمن آزادی و اختلاف با نیمار

صحبت‌های سرمربی الهلال درباره چمن آزادی و اختلاف با نیمار

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ خورخه ژسوس سرمربی تیم الهلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: فردا بازی تاریخی را در پیش داریم، بازی با نساجی در قالب لیگ قهرمانان آسیا. الهلال به‌عنوان قهرمان پیشین این مسابقات در رقابت‌ها شرکت می‌کند. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم؛ از آنجایی که نساجی تیم بسیار پراشتیاقی است. از طرفی این بازی یک بازی تعیین‌کننده است. از طرفی هم برای نساجی فرصتی خواهد بود که بتواند قابلیت‌های خودش را نشان دهد. من هنوز زمین چمن را ندیدم و امیدوارم وضعیت بهتری پیدا کرده باشد.

وی ادامه داد: درباره بازی اول می‌خواهم توضیح بدهم که حریف ما در بازی اول دنبال فوتبال بازی کردن نبود و بیشتر به دنبال اتلاف وقت با افتادن بازیکنانش روی زمین بود. امیدوارم در بازی فردا، بازی بهتری را شاهد باشیم و بیشتر به فوتبال بپردازیم.

«نساجی صدرنشین گروه است و سیدمهدی رحمتی به‌عنوان بازیکن همیشه عملکرد خوبی مقابل الهلال داشته. این مسئله چه تأثیری روی روحیه تیم شما دارد؟»، سرمربی الهلال در پاسخ به این پرسش گفت: ما خیلی امیدواریم بازی خوبی از آب دربیاید. از طرفی می‌دانیم حریف‌مان خیلی مشتاق است که یک بازی خوب ارائه کند. آنها بسیار دونده ظاهر خواهند شد و به هیچ وجه کم‌کاری در انرژی نخواهند داشت. الهلال برای اینکه این نقطه قوت را کنترل کند باید کیفیت خوبی از خود نشان دهد. نساجی به خاطر میزبانی‌اش از شرایط روحی بهتری برخوردار است، ولی ما هم همیشه سعی می‌کنیم در بازی‌های که میهمان و میزبان هستیم بهترین کیفیت را نشان دهیم. امیدواریم نساجی در بازی فردا فوتبال بهتری را نسبت به چیزی که در بازی اول از حریف‌مان دیدیم، نشان دهد.

ژسوس در مورد اینکه تیم الهلال یک رقابت با النصر دارد و آن تیم هفته گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیده است، آیا نکته‌ای در آن بازی وجود داشت که از آن درس بگیرند، تصریح کرد: بازی قبلی را همه دیدیم. با اینکه النصر برنده بازی بود، ولی به سختی توانست پرسپولیس را شکست دهد. ما هم می‌دانیم که مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بسیار مبارزه می‌کند. همانطور که مدیر نساجی گفته این بازی مرگ و زندگی است؛ بنابراین می‌دانیم بازی سختی داریم و برای آن آماده‌ایم.

وی در مورد اینکه پس از تساوی الهلال در بازی اول، شبکه اسپورت ایتالیا خبری را مخابره کرد که نیمار به شدت نسبت به شرایط فنی الهلال و ژسوس معترض است و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: من نسبت به چیزی که در رسانه‌ها مطرح شده نمی‌خواهم حریف و به آن دامن بزنم و جلوتر بروم. حضور نیمار و ستاره‌ها باعث جلب توجه خیلی از رسانه‌ها می‌شود. اینطور هم نیست که من پشت اسم بازیکنان بزرگ مخفی شوم. من با نیمار دوستم و رابطه‌ام خوب است و افتخار می‌کنم با نیمار و دیگر ستاره‌ها همکاری می‌کنم.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا