لرستان

آغاز عملیات ساخت ۷۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در لرستان توسط وزیر راه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، عملیات ساخت ۷۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، نورآباد و پل‌دختر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد. 

بالای ۲۰۰۰ واحد از این تعداد مربوط به خرم‌آباد است. 

وحید کرم‌الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در مراسم آغاز طرح عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: با آغاز کار دولت رییسی خون تازه‌ای در رگ‌ها جاری و امیدها در دل مردم زنده شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات موضوع کشور مسکن است که در دستور کار این دولت قرار گرفت و مقارن با قانون جهش در مسکن شد.

کرم‌الهی خاطرنشان کرد: بعد از پایان انتخابات خردادماه با توجه به اینکه مسکن یکی از برنامه‌های ویژه دولت بود کارگروه خودمان را تشکیل و اولین جلسه را با حضور مدیران شهرستانی برگزار کردیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: تابحال پیشرفت‌های خوبی داشتیم و قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده است. تا اکنون بیش از ۲۰۰ هکتار اراضی به نام راه و شهرسازی گرفته‌ایم.

کرم‌الهی اظهار کرد: جلسات شورای مسکن هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود، ماده ۱۰ و ۱۲ جهش اراضی با کاربری غیرمسکونی را نیز احصا می‌کنیم.

این مسوول اضافه کرد: کارگروه دیگری برای تامین درآمد مدنظر داریم تا پشتیبانی مالی برای اراضی داشته باشد چراکه ممکن است برخی اراضی قیمت بالایی داشته باشند.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا