سیاسی

گزینه جریان انقلاب باید در حوزه کارآمدی “نامزدی مطمئن” باشد

گزینه جریان انقلاب باید در حوزه کارآمدی “نامزدی مطمئن” باشد

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای درباره انتخابات آتی، تاکید کردند که گزینه‌ نهایی جریان انقلابی برای انتخابات علاوه بر شاخص‌های انقلابی باید در حوزه کارآمدی و تخصص یک ” نامزد مطمئن” باشد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مهم جمعی از نمایندگان انقلابی ادوار مجلس شورای اسلامی
(بیانیه شماره یک)

ملت شریف ایران
شرایط کشور خطیر است و نیازمند تصمیم بزرگ ملی برای انتخاب رئیس جمهوری که بتواند با وفاداری به ولایت، مشکلات معیشتی مردم را حل کند و راه شهیدانی همچون رجائی و رئیسی را ادامه دهد.

ما خادمان ملت در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط کنونی کشور نکات ضروری زیر را به محضر ملت بزرگ ایران اسلامی و همه دلسوزان جبهه انقلاب اعلام می نماییم:

۱- حوادثی که در کشور و منطقه اتفاق افتاده، شرایط کنونی را به شرایطی خاص و خطیر تبدیل نموده. زمانه ما آبستن حوادثی دیگر است. لذا همه ما باید با حساسیت بالا پی گیر مسائل ملی و بین المللی باشیم و نقش خود را در عبور از این شرایط خطیر به خوبی ایفا نماییم.

۲- با توجه به شرایط خاص کشور و راهبردهای چهارگانه انتخابات، ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم یک ضرورت حیاتی به شمار می آید.

۳- امروز اختلاف و تنازع میان جبهه گسترده انقلاب اسلامی، سمی است که می تواند تلاش های چندین ساله جبهه انقلاب را تهدید نماید. ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی یک ضرورت است.

۴- اینکه در جبهه انقلاب کدام شخص با چه نامی بر مسند ریاست جمهوری تکیه زند، موضوعیت ندارد. در عین حال کشور و جبهه انقلاب فرصت آزمون و خطا ندارد. نامزد برتر علاوه بر دارا بودن شاخص‌های عمومی انقلابی، باید “نامزدی مطمئن” باشد. اطمینان نسبت به ولایت‌پذیری، توان اجرایی و مدیریتی، آشنایی با مسائل اصلی کشور، داشتن برنامه برای حل مسائل و… . نامزد برتر باید امتحان خود را در ساحت اجرا پس داده باشد تا مطمئن باشیم در مدیریت قوه مجریه موفق عمل می کند. کشور درگیر جنگ ترکیبی و اقتصادی است، نامزد برتر باید بتواند در شرایط سخت دولت را مدیریت نماید.

با توجه به نکات فوق ضروری است دلسوزان جبهه انقلاب با تکیه بر عقلانیت انقلابی و پرهیز از عوامل و مولفه های اختلاف زا، وحدت میان نیروهای انقلابی و نامزدهای انقلابی را محقق سازند تا بتوان مشکلات کشور از جمله مشکلات معیشتی را حل نموده و از شرایط خطیر کنونی به سلامت عبور نمود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از نمایندگان انقلابی ادوار مجلس شورای اسلامی

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا