فرهنگ و هنر

شب شعر «از دولت قرآن» ویژه برنامه جایزه ادبی حافظ برگزار می شود

به گزارش برگزیده های ایران، شب شعر «از دولت قرآن» با حضور برخی از شاعران مطرح و جوان کشور در محل این مؤسسه برگزار می‌شود. این شب شعر یکی از ویژه برنامه‌های «جایزه ادبی حافظ» (جشنواره ملی شعر قرآنی) است که با هدف یاری به تولید ادبیات قرآنی برگزار می‌شود.

یوسفعلی میرشکاک، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، علی‌محمد مودب، علی داودی، محمدمهدی سیار، محمدسعید میرزایی، اعظم سعادتمند، میلاد عرفان‌پور، سیدمحمدمهدی شفیعی، نغمه مستشار نظامی، سیده تکتم حسینی، حامد طونی، محمدمهدی خان‌محمدی و حسنا محمدزاده، شاعرانی هستند که در این شب شعر شعرخوانی خواهند داشت. مجری این برنامه سیدمحمدجواد شرافت شاعر جوان هم‌روزگار ماست.

عنوان این برنامه از یکی از ابیات حافظ برگرفته شده است: «صبح‌خیزی و سلامت‌طلبی چون حافظ/ هر چه کردم همه از دولت قرآن کردم». گفتنی‌ست شعرهایی که در این برنامه خوانده می‌شوند به عنوان نمونه‌هایی از شعر معاصر با درون‌مایه های قرآنی در صفحه اینستاگرام این جشنواره به نشانی instagram.com/hafez_award منتشر می‌شوند.

شب شعر «از دولت قرآن» روز یکشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ در محل مؤسسه شهرستان ادب به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان طالقانی، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا