مازندران

یکشنبه سرنوشت‌ساز در انتظار فوتبال مازندران/ تصمیم فوتبالی‌ها برای یک تغییر!

برگزیده های ایران مازندران ـ سرویس ورزشی| سرانجام پس از کش و قوس فراوان و بعد از ماه‌ها تاخیر در برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان مازندران، مجمع انتخاباتی این هیأت بزرگ ورزشی، فردا یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، این انتخابات قرار بود بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلایل مختلفی به تاخیر افتاد.

در طول این ۹ ماه، هیأت فوتبال مازندران با سرپرستی هدایت می‌شد و غلامرضا بهروان که حدود سه دهه سند ریاست این هیأت ورزشی را به‌نام خودش به ثبت رسانده بود، سرپرستی این ۹ ماه را هم بر عهده داشت و حالا دیگر وقت آن رسیده تا هیأت فوتبال استان مازندران سر و شکل بهتری به خود بگیرد و تغییری در آن صورت گیرد.

تغییری که خواسته عموم فوتبالی‌هاست و این موضوع را یک نیاز می‌دانند. طبق بررسی‌های صورت گرفته، فوتبالی‌ها تمایلی به ادامه این روند فعالیت ندارند و خواستار تغییر در بدنه هیأت فوتبال هستند. در صورتی که نیمی از کاندیدا از درون این هیأت اقدام به ثبت‌نام کردند و تنها نیمی دیگر افراد خارج از هیأت فوتبال هستند، تمایل بیشتر فوتبالی‌ها و اعضای مجمع به شخص بیرونی است و میلی به افراد صاحب منصب در هیأت فوتبال ندارند.

این موضوع نشان از این دارد که اعضای مجمع و خانواده بزرگ فوتبال به تغییر در کل هیأت و فوتبال مازندران معتقد هستند و بعد از حدود دو سه دهه، تغییر بنیادی و از ریشه را خواستار هستند.

حال باید صبر کرد و منتظر این یکشنبه‌ سرنوشت‌ساز شد و دید اعضای مجمع ۴۳ نفره رای‌های خودشان را بین چه کسانی تقسیم خواهند کرد. اعضای مجمعی که قطعا آینده فوتبال استان مازندران در دستان آنهاست و باید با دقت و حساسیت بیشتری روی انتخاب خود تمرکز کنند تا بهترین تصمیم را برای جامعه بزرگ فوتبال مازندران بگیرند.

قرار است، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای انتخابات فردا به مازندران سفر کند تا شخصا در این مجمع پرحاشیه که حدود ۹ ماه به طول انجامیده حضور داشته باشد.

به گزارش فارس؛ مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان مازندران قرار است روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه از ساعت ۹ صبح در ساری برگزار شود تا بلاتکلیفی فوتبال مازندران بعد از ماه‌ها برطرف شود.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا