خوزستان

باز هم وعده حل معضل بالازدگی فاضلاب اهواز

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز دوباره وعده داد معضل بالازدگی فاضلاب اهواز تا پایان امسال برطرف می‌شود.

وی گفته ۲۰۰ کیلومتر از شبکه فرسوده فاضلاب اهواز تاکنون تعمیر و اصلاح شده است.

کرمی نژاد دلیل بالازدگی فاضلاب در معابر شهری اهواز را فرسودگی و ریزش شبکه فاضلاب دانست و ادامه داد: ۲۶۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز به دلیل فرسوده بودن و ریزش متعدد وضعیت بحرانی دارد که تمام این خطوط فرسوده تا پایان امسال تعمیر، تعویض و اصلاح می‌شوند.

«محمدرضا کرمی نژاد»  خرداد امسال  به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان منصوب شد که انتصاب و  عملکردش با انتقاداتی تا امروز روبرو بوده است.

رهبر معظم انقلاب مرداد امسال به مشکلات خوزستان و اعتراض مردم به مسئله بی‌آبی و تبعات آن اشاره کردند و  با گلایه از رعایت نشدن توصیه‌های متعدد قبلی درباره آب خوزستان و فاضلاب اهواز گفتند: «اگر آن توصیه‌ها مورد توجه قرار می‌گرفت، مسلماً این وضع ایجاد نمی‌شد که مردم وفادار خوزستان را با وجود این‌همه امکانات و استعدادهای طبیعی و کارخانجات در استان، ناراضی و ناراحت کند».

ایشان همچنین با اشاره به حضور وفادارانه و فداکارانه مردم خوزستان در خط مقدم مشکلات هشت سال دفاع مقدس، گفتند: «این مردم نباید دچار مشکلات باشند و اگر در وقت خود به کار مردم رسیدگی می‌شد، این وضعیت ایجاد نمی‌شد».

ایشان همچنین در سال ۹۸ با درخواست دولت برای برداشت ۴ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب اهواز و حومه موافقت کرده بودند.

انتهای پیام/

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا