اخبار ورزشی

آشوبی: پرسپولیس مقابل النصر به لحاظ تاکتیکی سردرگم بود/ تصمیم سازمان لیگ به نفع فوتبال نیست

آشوبی: پرسپولیس مقابل النصر به لحاظ تاکتیکی سردرگم بود/ تصمیم سازمان لیگ به نفع فوتبال نیست

– اخبار ورزشی –

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره عملکرد پرسپولیس در بازی اول لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شود، مشکلی نداشت و رقابت شانه به شانه‌ای با النصر داشت، به هر حال حریف عربستانی تیم باکیفیتی بود که بازیکنان شاخصی در اختیار داشت. متاسفانه مصدومیت ترابی در بد زمانی اتفاق افتاد و در نیمه دوم بعد از اینکه سرلک اخراج شد پرسپولیس به لحاظ تاکتیکی سردرگم بود و بازیکنان نمی‌دانستند چه کار باید کنند. من به شخصه انتظار خیلی بیشتری از بازیکنانی مثل سعید صادقی دارم، به هر حال بازیکن بزرگ در بازی‌های بزرگ باید خودش را نشان دهد.

وی در واکنش به ضعف پرسپولیس در گلزنی و عملکرد شهاب زاهدی مقابل النصر،  عنوان کرد: در اینکه پرسپولیس نیاز به مهاجم خوب و گلزن دارد شکی نیست. به عقیده من تیم گل‌محمدی نیاز به حداقل ۲ مهاجم دارد. بازیکن و مهاجم خوب باید در بازی‌های بزرگ، موقعیت ۲۰ درصدی را هم تبدیل به گل کند. باید بگویم که ضعف گلزنی پرسپولیس تنها مهاجم حال حاضر سرخپوشان (شهاب زاهدی ) را هم با مشکل روبه‌رو کرده و این بازیکن هم با اضطراب و استرس بازی می‌کند، این موضوع را ما در بازی با النصر شاهد بودیم.

باقری‌ها: دیدار پرسپولیس – النصر دو درس مهم داشت/ چمن آزادی بزرگترین ضدتبلیغ است

 

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد سایر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: در فوتبال همیشه اصل مهمی به نام نتیجه وجود دارد. نساجی با توجه به اینکه اولین حضورش در آسیا را تجربه می‌کرد و یک بازی خارجی را هم در هند برگزار می‌کرد، فشار و استرس زیادی را تحمل کرد اما به لحاظ نتیجه‌گیری عالی کار کرد و توانست ۳ امتیاز مهمی را به دست بیاورد. به عقیده من سپاهان علی‌رغم اینکه یک امتیاز خارج از خانه را کسب کرد اما آنها باید تمرکز بیشتری روی بازی‌های‌شان بگذارند و توجه بیشتری روی مسائل فنی داخل زمین داشته باشد تا به مشکل برنخورد.

آشوبی در پایان در واکنش به این موضوع که تعطیلی‌های متعدد لیگ، تیم‌ها را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است، گفت: من تعجب می‌کنم که از قبل همه چیز را لحاظ می‌کنند و برنامه‌ریزی لیگ بعد از جلسه با سرمربیان تیم ملی و تیم امید صورت گرفته اما به دلیل حضور ۲ تا ۳ بازیکن از یکی دوتیم در تیم امید و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر را به تعویق می‌اندازیم. این تعطیلی‌ها تیم‌ها را دچار مشکل می‌کنند و باید در طول فصل چندین بار بدنسازی کنند. تصمیم سازمان لیگ به هیچ وجه به نفع فوتبال ما نیست و با این کارشان ظلم بزرگی در حق تیم‌ها می‌کنند.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا