کردستان

۱۵ هزار بهره‌ور توسط حوزه داوطلبان هلال احمر کردستان خدمات دریافت کرده اند

۱۵ هزار بهره‌ور توسط حوزه داوطلبان هلال احمر کردستان خدمات دریافت کرده اند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: طی ۹ ماه گذشته، بیش از ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف اعم از کاروان سلامت، بسته های معیشتی، پروژه‌های محرومیت زدا، طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و … در این حوزه به صورت نقدی و غیر نقدی داوطلبانه و مردمی کمک شد.

جلالی افزود: در این مدت، ۲۵ کاروان‌ سلامت به روستاهای کم برخوردار جهت ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، توزیع دارو و آموزش های امدادی به صورت رایگان اعزام گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به مشارکت داوطلبان این جمعیت عنوان کرد: در طی ۹ ماه گذشته در استان، ۱۳ پروژه محرومیت‌زدا و ۲۰۲ فعالیت داوطلبی اجرا شد و همچنین با برپایی ۹۳ چادر و ایستگاه‌ سلامت، ۱ ایستگاه‌ جمع آوری کمک های مردمی، ۱۲ طرح نیابت، ۲۰۵ سفره افطاری و همچنین توزیع غذای گرم در بین ۱۲۴۰ افراد کارتنخواب خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی در ادامه اشاره کرد: در طرح‌های همای رحمت، کاروان‌های سلامت و… بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: در سال گذشته توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان ۵۲ واحد خون جهت کمک به بیماران اهدا شده است.

جلالی، تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۱۲۲ مورد برشمرد و اظهار داشت: در خانه‌های هلال ۹۴ دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای ۱۸۵۴ نفر و ۴۰ دوره آموزش های متفرقه برای ۹۱۵ نفر برگزار شده است.

وی بیان کرد: داوطلبان در واقع حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و کمک به همنوعان خود ایثارگرانه تلاش می کنند و همکاران حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان دلسوزانه و صبورانه، جهت پاسخگویی به درخواست های نیازمندان و کمک به هموطنان تلاش می کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا