سیاسی

واکنش‌های ادامه‌دار پارلمان‌نشینان به «طوفان الاقصی»/ شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکست/ سیلی محکم تر باعث نابودی اسرائیل می شود

واکنش‌های ادامه‌دار پارلمان‌نشینان به «طوفان الاقصی»/ شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکست/ سیلی محکم تر باعث نابودی اسرائیل می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده، با گذشت ۹ روز از عملیات طوفان الاقصی و حمله حماس به اسرائیل موج واکنش های پارلمان نشینان به این عملیات ادامه دارد.

طوفان الاقصی شیشه عمر رژیم صهیونیستی را شکست

بنا به روایت ایسنا،علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات هفتم اکتبر از نظر مناسبت زمانی و اجرای آن توسط حماس دارای پیام‌های مهمی است و بزرگ‌ترین ضربه را به اعتبار و حیثیت و امنیت رژیم اشغالگر قدس در طول سال‌های اشغال فلسطین وارد کرد. اقدامی که باعث شد تا هیمنه پوشالی و رسانه ساخته‌ی رژیم صهیونیستی درهم بشکند.

زیدآبادی: ایران نه می تواند مستقیم وارد جنگ حماس علیه اسرائیل شود نه وارد مذاکره با غربی ها /اعراب خود را از معرکه جنگ کنار کشیده اند

علی مطهری: اگر اسرائیل حمله زمینی کرد، ایران هم نیروهای خود را وارد عمل کند/ روسیه و چین وظیفه سنگینی دارند/ کشورهای اسلامی به فلسطین سلاح برسانند

وی افزود: افتضاحی که برای این رژیم غاصب رقم خورده، با بمباران وسیع مردم بی‌پناه غزه و جنایات جنگی علیه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، قابل سرپوش گذاشتن نیست.

خضریان یکی از پیامدهای این عملیات را جلوگیری از پیشبرد طراحی غرب برای تغییر معادلات ژئوپلیتیکی منطقه دانست و افزود: طوفان الأقصی مانع ایجاد تغییرات طراحی شده به نفع غرب شد و زیر بنای این نقشه را با چالش غیر قابل ترمیم روبه رو کرده است که بایستی در آینده در خصوص آن در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم سیاسی و توسط پژوهشگران روابط بین‌الملل، بیشتر صحبت شود.

سیلی محکم تر باعث نابودی رژیم صهیونیستی می شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس تصریح کرد: در عملیات طوفان‌الاقصی علاوه بر شکست نظامی شاهد شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت فلسطین بودیم که این شکست مهمتر از شکست نظامی است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: تا کنون موازنه در درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و ملت فلسطین به ضرر مردم فلسطین بوده و همواره ما شاهد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بوده‌ایم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سیلی بعدی رژیم صهیونیستی محکم‌تر از این است و این سیلی محکم‌تر می‌تواند تغییر موازنه به نفع مردم فلسطین باشد و موجب نابودی رژیم صهیونسیتی شود.

ایسنا نیز گزارش داد؛ احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در تذکری با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: در موضوع فلسطین و غزه رژیم کودک کش صهیونیستی در حال از بین بردن زیرساخت‌های کشورهای مسلمان است.

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونسیتی درباره حمله زمینی به غزه افزود: اگر بخواهیم این جنایات را تماشا و نسبت به آن سکوت کنیم، طی روزهای آتی تلفات مسلمانان بیشتر خواهد شد.

۲۱۹۲۱۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا