اخبار ورزشی

نبرد دوباره عموزاد با روس‌ها در خاک روسیه/ ۲ طلایی جوانان هم به میدان می‌روند

نبرد دوباره عموزاد با روس‌ها در خاک روسیه/ ۲ طلایی جوانان هم به میدان می‌روند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، علاوه بر تیم منتخب کشتی فرنگی، یک تیم آزاد نیز طی روزهای آینده برای شرکت در تورنمنت کشتی روسیه عازم این کشور خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده محسن کاوه است و نام دو طلایی از جمع چهار طلایی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اردن هم در جمع نفرات اعزامی دیده می‌شود؛ ابوالفضل بابالو و امیررضا معصومی.

شاگردان کاوه در مسابقات جوانان جهان توسط محمدرضا شاکری در ۶۵ کیلو، مبین عظیمی در ۹۲ کیلو، ابوالفضل بابالو در ۹۷ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو به مدال طلا رسیدند. علی رضایی و حسین محمدآقایی نیز دو نشان نقره اوزان ۷۰ و ۷۴ کیلو را به خود اختصاص دادند و علی خرمدل در ۶۱ کیلو به مدال برنز دست یافت تا این تیم با کسب ۱۶۵ امتیاز قهرمان جهان شود.

از جمع مدال‌آوران جوانان، علاوه بر بابالو و معصومی، قرار است علی رضایی هم در رقابت‌های روسیه کشتی بگیرد.

ضمن اینکه محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان که چندی پیش در تورنمنت مشترک‌المنافع قهرمان ۶۵ کیلوگرم شده بود، بار دیگر قرار است در تورنمنت روسیه روی تشک برود.

علی مومنی، ابراهیم الهی، محمد بخشی، مصطفی قیاسی، هادی وفایی‌پور، علی منصوری و امیرحسین فیروزپور از دیگر کشتی‌گیران اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا