مازندران

۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد

۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، عباس علی وفایی نژاد در حاشیه بازدید تیم های ویژه نظارت و ارزیابی از عملکرد نانوایی های استان مازندران در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای خبازی در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۲، همزمان با آغاز کشیک نوروزی ۲۸۰ نانوایی در استان، تیم های بازرسی استانی متشکل از فرمانداری‌ها، اداره کل غله، صمت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان از ۳۲۰ واحد خبازی در غرب استان بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی تخصیصی به نانوایی ها جهت مصرف خانوار می باشد اظهار داشت: در این بازدیدهای که با رویکرد نظارت بر نحوه مصرف سهمیه آرد فوق العاده نوروزی و اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان آغاز شد، مواردی نظیر نصب بنر کشیک نوروزی، تراکنش های متعارف، رعایت ساعت پخت، تعطیلات خودسرانه، رعایت بهداشت فردی و محیط، وضعیت وزن چانه و… مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: تاکنون از ۳۲۰ واحد خبازی در شهرستان‌های چالوس، نوشهر، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر بازدید به عمل آمد.

وفائی نژاد تصریح کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح هوشمند شناورسازی سهمیه آرد نانوایی ها در کشور براساس بررسی تراکنش ها انتظار می رود نانوایان با عملکرد درست و مثبت و انجام تراکنش های متعارف از مزایای این طرح شامل ۱۰ درصد افزایش سهمیه و پاداش ۳۰ درصدی بهره مند شوند.

وی افزود: با توجه به رصد و پایش تراکنشها در سامانه درصورت هرگونه مغایرت درعملکرد وعدم رعایت ضوابط ابلاغی، سهمیه واحدهای خبازی بصورت هوشمند تعدیل خواهد شد. طرح تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی های استان تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد یافت.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا