مازندران

مذاکره‌کنندگان با روحیه انقلابی در مذاکرات حضور یابند/ سیاه‌نمایی علیه دولت موجب نا‌امیدی مردم می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی امام‌جمعه شهرستان سوادکوه (بخش زیراب) در خطبه‌های نماز جمعه باتوجه به آغاز هفته بسیج به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج سرمنشاء خیرات است و آنچه در انقلاب اسلامی به‌دست آورده‌ایم به برکت بسیج مستضعفان بود و اخلاق، تقوا، از خود گذشتگی، ایستادن تا پای جان برای انقلاب، اسلام و کشور ، خود را ندیدن و خدا را دیدن، از شاخصه‌های بسیجیان است. 

امام جمعه شهرستان سوادکوه(بخش زیراب) با بیان اینکه برخی از محققان و قرآن‌پژوهان نگاه عالمانه به موضوع بسیج داشتند و آیه ۱۴۹ سوره آل‌عمران، تعبیر “ربّیون” را مطرح کردند، اظهارداشت: خدا در این آیه فرمود: چه بسیار پیامبران الهی که مردان الهی در کنار آنها جنگیدند و مبارزه کردند و در این راه هیچ‌گونه سستی به خود راه ندادند. از خدا می‌خواستند که گناه ما را ببخش و ما را بر کافران مسلط و پیروز گردان. این تعبیر «ربّیون» است. 

خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه، یمن را خط مقدم محور مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: منابع یمنی از عقب‌نشینی ناگهانی نیروهای ائتلاف سعودی و امارات از چندین مواضع خود، خبر دادند و  اگرچه تحلیل‌هایی مطرح است اما درهرحال اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. 

امام‌جمعه سوادکوه (زیراب) با توجه به اظهارات اخیر عده‌ای درمورد دولت جدید در طی چند روزه گذشته، تصریح کرد: عده‌ای که در طول ۸ سال سکوت کرده بودند، اکنون نطقشان باز شده است و شروع به سیاه‌نمایی با هدف نا‌امید کردن مردم کرده‌اند.؛ رسانه‌هایی که همراه با رسانه‌های غربی، علیه دولت انقلابی و جوان، دست به دست هم داده‌اند.

وی ادامه داد: البته ما هم انتقادهایی داریم اما انتقاد آنها متفاوت بوده و مشخص است که سیاه‌نمایی می‌کنند و کسانی که ۸ سال به جای مقاومت، با افکار غرب‌زده، مملکت را دچار مشکلات کردند و مین‌هایی را سر راه قرار دادند که برخی خنثی و برخی منفجر می‌شود. 

خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه، انتقاد سازنده را باعث رشد و تعالی دانست و تصریح کرد: کسانی که در طول ۸ سال مسؤولیت داشتند، اکنون با رسانه‌های مختلف طوری حرف می‌زنند که مردم را نا‌امید می‌کنند. البته انتقاد سازنده باعث رشد و تعالی می‌شود و خوب است. 

وی خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است اینکه با مواضع انقلابی سر میز مذاکره حضور یابند نه مانند ۸ سالی که دلداده غرب بودند‌ و اقتصاد کشور را به برجام گره زده بودند و یک قدم برای اقتصاد مقاومتی برنداشتند. 

امام‌جمعه سوادکوه (زیراب) با ابراز امیدواری نسبت به خدمت دولت سیزدهم به مردم و تحقق وعده‌ها، تصریح کرد: در طول ۸ سال، کارهای عظیمی توسط سپاه و ارتش انجام شد که زیرساخت‌هایی را درست کردند، امیدواریم دولت سیزدهم به وعده‌هایی که به مردم ایران داده، عمل کند و با چینش درست مدیریتی و انتخاب افراد متخصص، متعهد، عالم، دانشمند و پاک‌دست، مشکلات کشور را مرتفع کرده و تولید و اشتغال را رونق بخشند. 

رضایی تصریح کرد: در منطقه ما سالیان گذشته، حرف‌های زیادی گفته شده  که در عمل انجام نشد. امیدواریم در دولت سیزدهم ، حرف به عمل برسد و اسباب تولید و اشتغال در منطقه ما فراهم شود.

انتهای پیام/۳۱۴۱/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا