فرهنگ و هنر

یادگاران گردان انصارالرسول کنار مزار حاج قاسم ایستگاه صلواتی دایر کردند+تصاویر

به گزارش گروه حماسه و مقاومت برگزیده های ایران،‌ رزمندگان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)  پنج‌شنبه هر هفته در قطعه ۴۰ بهشت‌زهرا با یاد دوستان و همرزمان شهیدشان گردهم می‌آیند و با برپایی ایستگاه صلواتی پذیرای زوار شهدا هستند. پیش از این نیز آن‌ها در دهه سوم محرم امسال با حضور در منطقه زینبه دمشق به یاد حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) ضمن برپایی موکب در آن ایام به ترویج فرهنگ جبهه و ایثار پرداختند.

این روزها نیز ایستگاه صلواتی رزمندگان و جانبازان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) به مدت چهار روز به مناسبت میلاد سراسر نور و فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) در گلزار شهدای کرمان نزدیک به مزار شهید سردار دل‌ها قاسم سلیمانی برپا شده است. 

تهیه تجهیزات و پشتیبانی این موکب با همکاری جهاد نصر کرمان انجام شده است. این در حالی که در ایستگاه صلواتی حدود ۳۰ نفر از رزمندگان این گردان از ساعت ۴ صبح تا ۱۰ شب پذیرای زوار حاج قاسم با عدسی، شله‌زرد، آش و چای هستند که در ادامه تصاویری از این حضور را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

برای آشنایی بیشتر درباره ایستگاه صلواتی رزمندگان و جانبازان گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) اینجا را بخوانید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا