اخبار ورزشی

بلیت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۶ به فروش رسید

بلیت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۶ به فروش رسید

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بازی‌های المپیک ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه در سه بخش آزاد، فرنگی و زنان در پاریس برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و همچنین ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی به انجام می‌رسد.

در جلسه اخیر علیرضا دبیر با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی که عضوی از IOC است؛ به رئیس فدراسیون کشتی ایران از به فروش رسیدن همه بلیت‎‌های رقابت‌های کشتی المپیک خبر داد.

این درحالی است که اغلب رشته‌ها همچنان فروش بلیت‌های‌شان کامل نشده است.

نفرات اول تا سوم مشترک به همراه نفر پنجم حقیقی ۶ وزن المپیکی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان، یعنی مجموعا ۵ نفر سهمیه المپیک گرفتند و در مسابقات گزینشی قاره‌ای فینالیست‌ها و در مسابقات گزینشی جهانی نیز فینالیست‌ها همراه با نفر سوم حقیقی مجوز شرکت در المپیک را خواهند گرفت.

تیم‌ ملی ایران در رشته آزاد با رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم و در رشته فرنگی با مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد شده‌ و این فرصت را دارد که دو سهمیه باقی‌مانده در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم فرنگی و سه سهمیه باقی‌مانده در وزن‌های ۵۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد را در دو مسابقه گزینشی قاره‌ای و جهانی در بیشکک قرقیزستان و استانبول ترکیه به دست آورد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا