فرهنگ و هنر

سرعت ممیزی کتاب در ماه‌های اخیر کاهش داشت یا افزایش؟

سرعت ممیزی کتاب در ماه‌های اخیر کاهش داشت یا افزایش؟

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ در حالیکه ناشران و نویسندگان بسیاری در دو ماه اخیر از روند کند ممیزی و صدور مجوز کتاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلایه داشته و اذعان می‌کردند گویی اداره کتاب صدور مجوز کتاب را تا تشکیل دولت جدید و عزل و نصب‌ها در وزارت ارشاد لغو کرده است،‌ مدیر اداره کتاب از افزایش ساعات کاری کارمندان این اداره برای پاسخگویی به درخواست‌ها خبر می‌دهد.

وی در گفت‌وگو با برگزیده های ایران می‌گوید:‌ در هفته‌های اخیر با سرعت خروجی ممیزی کتاب  نسبت به ماه گذشته روبرو بودیم و سرعت خروجی از اداره کتاب رشد ۴.۳ درصدی را تجربه کرده است.

مرادیان با بیان این مطلب که حجم ورودی  کتاب به اداره قابل توجه افزایش داشته است، گفت: به طور متوسط ۲۰ درصد با افزایش روبرو شده‌ایم‌، روزانه بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ کتاب و گاهی تا ۷۰۰ عنوان کتاب برای دریافت مجوز به سامانه اداره کتاب وارد می‌شود،‌ این حجم زیادی از فعالیت برای پاسخگویی را می‌طلبد.

جزئیاتی از ممیزی کتاب در دولت سیزدهم

وی ادامه داد: ساعات کاری در این دو ماه بیشتر از ساعات کاری در مدت مشابه سال گذشته بوده است،‌ تلاش داریم تا کارهایی که بر زمین مانده را تا لحظه تحویل با سرعت و کیفیت انجام دهیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا