سیاسی

ناظران مجلس در نهادها، شوراها و صندوق‌های ملی انتخاب شدند

ناظران مجلس در نهادها، شوراها و صندوق‌های ملی انتخاب شدند

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) ابراهیم عزیزی( نماینده تهران) را با ۱۵۰ رای و احمد فاطمی را با ۱۴۷ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای اداری انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهدی اسماعیلی با ۱۹۳ رای و اکبر پولادی با ۱۸۴ رای به عنوان ناظر در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی انتخاب کردند.

سپس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی، جواد نیک بین را با ۱۱۶ رای و محمدمهدی فروردین را با ۱۴۶ رای به عنوان ناظران مجلس بر هیئت امنای صندوق ملی مسکن انتخاب کردند.

نمایندگان عبدالحسین روح‌الامینی (نماینده تهران) را با ۱۵۵ رای و عالیه زمانی کیاسری را با ۱۸۳ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فداحسین مالکی را با ۲۰۰رای و وحید احمدی را با ۱۸۴ به عنوان ناظران مجلس در هیئت نظارت بر مسافرت خارجی کارکنان دولت انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجید دوست‌علی با ۱۵۷ رای، علی جعفری آذر با ۱۲۲ رای و محمود طاهری با ۱۶۰ رای به عنوان ناظر در شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان مجلس محمدقسیم عثمانی با ۱۲۷ رای و روح‌الله لک علی آبادی با ۱۹۹ رای به عنوان ناظر در هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سلمان اسحاقی را با ۱۷۲رای و عمر علیپور را با ۱۴۸ رای به عنوان ناظر مجلس در  ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رضا جباری را با ۱۷۷ رای و حسن حسن نتاج را با ۱۶۹ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی با ۱۷۳ رای، شاهرخ رامین با ۱۵۹ رای و احمد آریایی نژاد با ۱۸۰ رای انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بهشید برخوردار را با ۱۰۴ رای و سلام ستوده را با ۱۵۴ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای ملی ایمنی زیستی انتخاب کردند.

نمایندگان اسدالله چراغی نماینده دهلران با ۱۷۶ رای ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی غلامرضا شریعتی را با ۱۸۲ رای و امید نصیبی را با ۱۸۶ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی مدیریت بحران کشور انتخاب کردند.

نمایندگان علیرضا نوین با ۱۴۶ رای از کمیسیون عمران، یعقوب رضازاده با ۹۷ رای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ابوالفضل ابوترابی با ۱۰۶ از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، محمد بیات با ۱۰۵ رای از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها را به عنوان ناظران مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سید احسان قاضی زاده هاشمی را با ۱۱۷ رای و امیر توکلی را با ۱۱۵ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی استاندارد انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی رضا تقی پور را با ۱۵۸ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای اجرایی فناوری اطلاعات انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امیر توکلی را با ۱۶۹ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی معادن انتخاب کردند.

نمایندگان مصطفی طاهری نماینده زنجان با ۱۸۱ رای به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی فضایی انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسعود خاتمی را با ۱۸۰ رای، سید محمد جمالیان را با ۱۴۷ رای و همایون سامه یح را با ۱۳۷ رای برای عضویت در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی انتخاب کردند.

نمایندگان مالک شریعتی از کمیسیون انرژی با ۱۶۴ رای و محسن زنگنه از کمیسیون برنامه و بودجه با ۱۸۶ رای به عنوان ناظر در کارگروه هماهنگی و نظارت بر عملکرد حساب سرمایه‌گذاری نفت و گاز کشور انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس ابوالقاسم جراره نماینده تهران با ۱۴۷ رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی صنایع دریایی کشور انتخاب کردند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا