فرهنگ و هنر

آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟

آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده، با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی‌هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف به گوش می‌رسد. یکی از وزارتخانه‌های مهم برای هر دولتی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برای تصدی ریاست آن نام چند گزینه احتمالی مطرح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس صالحی، حسین انتظامی، احمد مسجدجامعی و حجت الله ایوبی گزینه‌هایی بودند که پیش از این نام آن‌ها به عنوان سکان دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده بود. همچنین بر اساس رفتار انتخاباتی مسعود پزشکیان در مناظرات، که دولتش را دولت ملی می‌نامید؛ دولت چهاردهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سراغ کابینه دولت سیزدهم هم رفت که از کابینه مورد اشاره، نام‌های سید محمد هاشمی و عزت الله ضرغامی برای تصدی این پست عنوان شدند.

در هفته‌های گذشته نیز نام سید مجتبی حسینی به عنوان گزینه محتمل آتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می‌رسید؛ با این حال شنیده‌های خبرنگار مهر حاکی از این است که صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم در دولت چهاردهم نیز عهده دار مسئولیت این وزارتخانه خواهد بود.

۲۴۵۲۴۵

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا