سیاسی

درگذشت دو استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و شریف

درگذشت دو استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و شریف

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه ای از درگذشت استاد پیشکسوت دانشکده مهندسی شیمی و نفت این دانشگاه به نام “جلیل رضوی” خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و جامعه دانشگاه صنعتی شریف تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای خانواده محترم ایشان صبر و سلامتی آرزومندیم.

درگذشت دو استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و شریف

دکتر رضوی پس از اخد مدرک دکترای مهندسی شیمی از کشور انگلستان و از اولین سال‌های تاسیس دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی به خدمت و فعالیت مشغول شدند و نقش قابل توجهی به‌ویژه در تاسیس آزمایشگاه‌های آموزشی این دانشکده و گسترش رشته مهندسی شیمی در کشور داشتند.

همچنین دانشگاه تهران از درگذشت استاد پیشکسوت و چهره ماندگار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران  به نام “جلیل تجلیل” که ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، مدیر گروه زبان فارسی دانشگاه تهران و عضو شورای پژوهشی دانشگاه تهران بوده نیز خبر داد.

درگذشت دو استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و شریف

به گفته رسانه دانشگاه تهران بر اساس برنامه تعیین‌شده از سوی خانواده استاد تجلیل، پیکر ایشان از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه با حضور اعضای خانواده و شاگردان، همکاران و دوستداران استاد از محل مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س) تشییع و به قطعه ۳۱۴ بهشت زهرا(س) منتقل و مراسم ترحیم استاد جلیل تجلیل روز پنج‌شنبه ۱۵  شهریور ماه، ساعت ۱۳ الی ۱۴/۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا