سیاسی

اعضای ناظر مجلس در ۵ شورا و مجمع ملی انتخاب شدند

اعضای ناظر مجلس در ۵ شورا و مجمع ملی انتخاب شدند

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، انتخاب اعضای ناظر مجلس در مجامع و شوراهای ملی در دستورکار مجلس بود و در ادامه می‌خوانیم که کدام نمایندگان نماینده ناظر شدند:

*ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز احد بیوته، نماینده مردم اردبیل را با ۹۳رای به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب کردند.

*ناظر مجلس در هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی انتخاب شد

همچنین وکلای ملت نماینده مردم اسماعیل سیاوش فریدن و فریدونشهر را با ۱۵۶ رای به عنوان ناظر مجلس در هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی انتخاب کردند.

*ناظر مجلس در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی تعیین شد

بنابرین گزارش، انتخاب یک نفر از نمایندگان نیز با معرفی کمیسیون فرهنگی به عنوان ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی در دستور جلسه علنی امروز قرار داشت.

بر این اساس احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس با ۱۲۴ رای عضو ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی انتخاب شد.

*ناظران مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شدند

همچنین در ادامه جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت ناظر در ستاد امر به معروفی و نهی از منکر را انتخاب کردند.

براساس نظر نمایندگان مجلس، علی شیرین‌زاد نماینده کرج با ۱۶۳ رای و حسنعلی اخلاقی با ۱۶۲ رای به عنوان عضو ناظر مجلس در ستاد امر معروف و نهی از منکر انتخاب شدند.

*تعیین ۲ ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک

بهارستان‌نشینان همچنین دو نفر از نمایندگان مجلس با معرفی کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت ناظر در کمیته ملی پارالمپیک را انتخاب کردند.

براساس نظر نمایندگان مجلس، علی‌اکبر علیزاده نماینده دامغان با ۱۴۹ رای و احمد راستینه با ۱۴۱ رای به عنوان عضو ناظر مجلس در کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند.

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا