سیاسی

درخواست تحکیم وحدت برای بازنگری در دکترین امنیت دفاعی

درخواست تحکیم وحدت برای بازنگری در دکترین امنیت دفاعی

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای خواستار بازنگری در دکترین امنیت دفاعی کشور شد.

در این بیانیه آمده است: 

کنون که در آستانه سالگرد عملیات تاریخ ساز طوفان الاقصی هستیم روند وقایع و حوادث تسریع گردیده است. نگاهی گذرا به اتفاقات یک سال اخیر نشان می دهد که رژیم اشغالگر قدس موجودیت خویش را در معرض نابودی دیده و به همین دلیل دست به هر جنایت ددمنشانه ای زده است.

حمله به غزه و به شهادت رساندن ده ها هزار کودک و زن و غیر نظامی، حمله به بیمارستان المعمدانی و قتل عام مردم مجروح فلسطینی، ترور فرماندهان مقاومت در غزه و لبنان، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و ترور جمعی از پاسداران غیور انقلاب اسلامی نظیر سردار شهید زاهدی، ترور ناجوانمردانه مهمانِ تحلیف در وطن و شهادت حاج اسماعیل هنیه و حملات پیجری و قتل عام مردم لبنان و همچنین حملات به ساختمان های بیروت جهت ترور فرمانده هان و رهبران مقاومت اسلامی لبنان همگی نشان از آن دارد که اسرائیل جنایتکار در محاسبات خویش گمان بر دست برتر در نبرد امنیتی و اطلاعاتی و قوی تر بودن ادوات و تجیهزات نظامی دارد.

هم اکنون که یک سال از این جنگ می گذرد و پس از جانفشانی های فراوان مردمان این منطقه همچنان دولت صهیونیسم قصد ادامه دادن شرارت های خویش را دارد و جامعه جهانی نیز با سکوت بزدلانه خود به جنایات های این دولت کمک می کند و جان ده ها میلیون مردمان این منطقه از مسلمان و مسیحی گرفته تا عراقی، یمنی، فلسطینی، لبنانی و ایرانی در خطر ترورهای کور، هدفمند و حملات دسته جمعی و بی محابای این رژیم قرار گرفته و راهی نمانده است جز آنکه به دستور قرآن کریم ایران اسلامی از “هر قوتی مستطیع”گردد تا بتوان در جهت دفاع از ملت های منطقه حرکت نمود.

امروز و در این بزنگاه تاریخی جنبش دانشجویی ایران اسلامی به صراحت به مسئولین ذی ربط علی الخصوص “شورای عالی امنیت ملی” و “ستاد کل نیروهای مسلح” اعلام می دارد که مهم ترین راه جهت حفظ امنیت و صلح این منطقه و حفظ جان انسان های مظلوم و ملت های ستمدیده و همچنین بهترین روش جهت تامین امنیت ملت ایران در بازنگری نسبت به دکترین امنیت ملی و دفاعی جمهوری اسلامی و همچنین حرکت به سمت ایجاد بازدارندگی دفاعی_اتمی است.

تاریخ بهره کشی استعمار و خوی درندگی نظام سلطه اثبات کرده است تا زمانی که این قدرت ها مجبور به پذیرش حقوق دیگر ملت ها نشوند به آن ها ظلم می کنند و سرزمین، مال و عرض آنان را به غارت خواهند برد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا