اخبار روز

سرلشکر سلامی: خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم/ قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

سرلشکر سلامی: خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم/ قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از  بندرعباس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در آیین اهدای ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس با بیان اینکه تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود، اظهار داشت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است و در همین راستا مردم ولایتمدارمان همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

سرلشکر سلامی: رخسار و سیمای نوینی از قدرت مدرن‌‌ دریایی سپاه نمایان شد/ برای شکست ‌دشمن‌ قدرت‌سازی می‌کنیم

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به‌دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند، افزود‌: ‌ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش‌بر‌آب و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایرانیان با آیین مهربانی و عطوفت گره خورده‌اند تصریح کرد: انفاق جلوه‌ای از تقواست، ما در مجموعه سپاه هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موطف هستیم در مسئله معیشت نیازمندان گام برداریم و این یک اولویت برای سپاه است.

سردار سلامی گفت: ۱۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد و کارهای دیگری در حوزه محرومیت‌زدایی و آبرسانی نیز در حال انجام است.

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا