کهگیلویه و بویراحمد

سرگذشت نابهنگام” با دریافت ۴ جایزه اثر برگزیده جشنواره تئاتر مرصاد شد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، شریف اسلامی از درخشش هنرمندان حوزه هنری خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره ملی تئاتر مرصاد ؛یادبود سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۲۸۰ شهید شهرستان اسلام آباد عصر روزسه شنبه هفتم ۷  دی ماه در اسلام آباد غرب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایش “سرگذشت نابهنگام” به کارگردانی راضیه فصیح و نویسندگی سیاوش عالیپور از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در این جشنواره حضور داشت و موفق به کسب جوایز اصلی این جشنواره شد.

وی تصریح کرد: این نمایش داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش داعش ، به مرزهای کردستان اعزام می شوند که یکی از آنها به دست داعش به شهادت می‌رسد.

وی با اشاره به جوایز کسب شده نمایش “سرگذشت نابهنگام” ابراز داشت: این اثر توانست با کسب جوایز دیپلم افتخار بهترین کارگردانی،  دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه، لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و لوح تقدیر بازیگری دوم زن به عنوان اثر برگزیده جشنواره ملی مرصاد انتخاب و به جشنواره مقاومت و تئاتر فجر معرفی شود.
رئیس  حوزه هنری استان در پایان گفت: بازیگران این نمایش داود پارسا ، محمد دشتی ، محمد خماسپور ، محسن جلالی ، زینب نارکی ، فائزه موسوی ، داود هاشمی ، محمد اسدی و طاها پارسا و عوامل اجرایی محمد رضایی ، ارسلان مردانی ، امیر بخشی ومحمود دشتی بودند.

وی با اشاره به سابقه درخشان تئاتر استان در کشور بیان کرد: موفقیت و درخشش این نمایش در این جشنواره نشان از ظرفیت و استعداد ناب هنرمندان جوان استان است که در صورت بستر سازی مناسب می‌توانند  باز هم در جشنواره‌های بین‌المللی بدرخشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا