آذربایجان غربی

افتتاح ۴۲۸۰ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی همزمان با دهه فجر

افتتاح ۴۲۸۰ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در آذربایجان‌غربی همزمان با دهه فجر

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی،طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در تشریح طرح‌های افتتاحی دهه فجر ۱۴۰۱ اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و تلاش آحاد نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از مرکز استان تا نقاط صفر مرزی شاهد بهره برداری از ۱۲۲ طرح در ایام الله دهه فجر خواهیم بود.

وی در تکمیل سخنان خود گفت: به منظور بهره برداری از ۱۲۲ طرح در دهه فجر امسال در مجموع بیش از ۴ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه بیان کرد: از بین طرح های آماده بهره برداری در دهه فجر سال ۱۴۰۱، تعداد ۳۴ طرح تولیدی،خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۸۱۸ میلیارد ریال آماده افتتاح است.
کیامهر اعلام کرد: در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ همچنین ۲ طرح به منظور تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار آماده کلنگ زنی در سطح استان آذربایجان‌غربی می باشد.
وی همچنین به تحویل ۶۰۰ دستگاه سلول خورشیدی به عشایر آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: به منظور بهره‌مندی عشایر از نعمت برق، ۶۰۰ دستگاه پنل خورشیدی تولید برق با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در اختیار عشایر استان قرار گرفت.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا