کردستان

امام جمعه اهل سنت موقت سنندج: حاج‌قاسم خود را وقف جهاد در جبهه مقاومت کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد دارالاحسان برگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی الگوی جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت نه تنها برای جامعه اسلامی بلکه تمام انسان‌ها است و باید به این مهم افتخار کنیم.

 امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: این شهید بزرگوار، تمام زندگی خود را وقف جهاد در جبهه علیه کفر، الحاد و استکبار جهانی کرد و هیبت و هیمنه آمریکا را در این عرصه شکست.

وی اضافه کرد: جبهه ظلم به رهبری آمریکا هر وقت نام سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده سپاه قدس می‌شنیدند، لرزه بر اندامشان می‌افتاد و تاب حضور این شهید شجاع و توانمند را در جبهه‌های مقاومت نداشتند و در نهایت وی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت سنندج الگو قراردادن شهید سلیمانی در راستای مقاومت در برابر جبهه ظلم و استکبار را خواستار شد.

ماموستا خالدی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی مصداق بارز وفاداری مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان بود و این مهم همچنان تداوم خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی در راستای حفظ امنیت در جامعه، گفت: به طور قطع بدون وجود نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت و آسایش مردم تامین نخواهد شد.

وی در ادامه با یادآوری ۱۵ دی، روز گزینش، گفت: مسوولان حوزه گزینش در تحقیقات و گزینش‌هایی که انجام می‌دهند، جانب نرمش را رعایت کرده و همانند گذشته زمینه استخدام افراد شایسته و توانمند را فراهم کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها خواستار احترام جوانان و فرزندان به والدین شد و ادامه داد: رضایت پروردگار و سعادت دنیا و آخرت در گرو حفط حرمت پدر و مادر و مراقبت از آنان در زمان پیری است.

ماموستا خالدی تاکید کرد: کسانی که سپاسگزار و قدردان تلاش و زحمات پدر و مادر نباشند و احترام آنان را نگه ندارند، بدون شک پیش خداوند جایگاهی نخواهند داشت و در دنیا و پس از مرگ، از رحمت پروردگار محروم می‌مانند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا