تهران

واکسیناسیون در شهرستان ری از مرز یک میلیون نفر گذشت

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در ری اظهار کرد: تا به امروز در مراکز تجمیعی و جامع سلامت، خودرویی، شبانه روزی همچنین گروه‌های سیار و مجموعه هلال احمر در شهرستان ری، بیش از یک میلیون نفر بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کرونایی شهرستان ری نارنجی است، گفت: ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم را برعهده دارند که از این تعداد یک مرکز خودرویی، یک مرکز شبانه روزی همچنین گروه‌های سیار و مجموعه هلال احمر نیز فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: تمام مراکز تزریق واکسن کرونا براساس جمعیت و وسعت پنج بخش، ۶ شهر و روستاها پراکنده شده‌اند تا افراد در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.

توکلی تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۳ هزار نفر در شهرستان ری بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد تزریق واکسن برای ۱۲۲ هزار نفر تبعه خارجی ساکن ری انجام گرفته است.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون دانش آموزی افزود: در ناحیه ۱ و ۲ آموزش و پرورش منطقه شهرری و مناطق بخش‌های کهریزک و فشافویه، ۷۵ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال همچنین ۹۷ درصد فرهنگیان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های انجام گرفته میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مردم در شهرستان کاهش یافته و همین امر سبب شده تا میزان مراجعات به مراکز درمانی طی روزهای اخیر افزایش یابد، در این خصوص از شهروندان ری تقاضا داریم حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه‌ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار داده و افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر قرار نگیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا