اخبار ورزشی

عطایی: قطعاً سهمیه المپیک می‌گیریم اما در مرحله دوم/ فاصله زیادی با تیم‌های لهستان و ایتالیا داریم

عطایی: قطعاً سهمیه المپیک می‌گیریم اما در مرحله دوم/ فاصله زیادی با تیم‌های لهستان و ایتالیا داریم

– اخبار ورزشی –

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران در مورد نقایص تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: وقتی تیمی در یک تورنمنت، عملکرد خوبی ندارد، قطعاً نقایصی داشته است که باید مورد بحث قرار بگیرد. ما اشکالات تیم ملی والیبال را به‌صورت گسترده مورد بررسی قرار دادیم و به جمع‌بندی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: برخی مشکلات والیبال ایران، پایه‌ای و ریشه‌ای است که ما کنترلی روی آنها نداریم. برخی اما به شیوه بازی ما مربوط می‌شود که به چشم هواداران هم رسید. مهمترین این مسائل، دریافت‌ تیم بود که کیفیت لازم را نداشتیم و به قدری در این پست متزلزل بودیم که تغییرات زیادی در آن ناحیه صورت گرفت. هیچ‌کدام از مشکلات تیم، جز دریافت باعث شکست‌مان نشد.

محمودی: باید از عطایی حمایت کرد/ بازگشت معروف درست نیست

عطایی همچنین یادآور شد: بازیکنان در شروع لیگ ملت‌ها از فضای مسابقات دور بودند و تنها بازیکنی که در دریافت، شرایط قابل قبولی داشت، مرتضی شریفی بود. امیرحسین اسفندیار نیز بسیار ناآماده وارد اردو شد که دلایل خودش را داشت و مربوط به تیمش در روسیه می‌شد. انجام بازی تدارکاتی، قسمتی از روند آماده‌سازی تیم است. تیم‌های بزرگ دنیا نیز بیش از یکی دو بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کنند.

بهروز عطایی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر ایران به آمادگی می‌رسند و در این بین بحث من هم تعداد بازی‌های لیگ است. اگر لیگ برتر، ‌۱۰ اردیبهشت تمام شود،‌ بازیکنان از فضای مسابقه دور نمی‌شوند. هماهنگی برای انجام بازی تدارکاتی در زمانی که ما نیاز داریم به دلیل برگزاری لیگ کشورهای اروپایی،‌ کار سختی است.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: من دو سال است به سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهم پایان لیگ به سال جدید موکول شود، ولی مربیان لیگ برتری مخالفت می‌کنند. برای این کار،‌ نیاز به حمایت جامعه والیبال داریم.

«سطح والیبال ما چیزی بود که همه دیدند.»، وی با بیان این جمله افزود: بهترین‌های والیبال ایران در تیم ملی حضور دارند، ولی فاصله زیادی با تیم‌هایی مثل لهستان و ایتالیا داریم. والیبال ایران، هیچ چیزی شبیه ایتالیا و لهستان ندارد که با این کشورها مقایسه شود. بازیکنان ایران در لیگ ملت‌ها، نگران انتهای بازی بودند و خسته نشان می‌دادند. آنها مرتب خود را مقابل افکار عمومی می‌دیدند.

عطایی در پایان اظهار داشت: نقدهایی که مردم به تیم ملی وارد می‌کنند برای ما قابل احترام است. برخی نقدها اما کلی‌گویی است که تأثیری روی تصمیمات ما ندارد و طبیعتاً کمکی هم نمی‌کند. مردم نگران المپیک نباشند؛ تیم ملی قطعاً سهمیه المپیک می‌گیرد، اما در مرحله دوم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا