سمنان

برند سازی نقش مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دارد

برند سازی نقش مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز سه شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه هم اندیشی توسعه گردشگری استان با اشاره به اینکه پس از تأسیس ائتلاف شهرهای جاده ابریشم توسط کشور چین و اعلام به ایران برای معرفی یکی از شهرهای ایران به ‌عنوان نماینده تمامی شهرهای کشور و عضو موسسه ائتلاف شهرهای جاده ابریشم، استان‌ها و شهرهایی که در مسیر جاده ابریشم بودند تقاضای عضویت در این ائتلاف را داشتند، گفت: شهر سمنان به دلیل اینکه ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد و برنامه جامعی نیز به‌عنوان نماینده ایران در این ائتلاف ارائه کرده است، انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: انتخاب سمنان به عنوان یکی از شهرهای جاده ابریشم تأثیر بسزایی در برند سازی و معرفی هرچه بیشتر استان دارد.

کرم زاده افزود: فرهنگ سازی در تأسیسات گردشگری و اماکنی که با گردشگران در ارتباط هستند و استاندارد سازی تأسیسات گردشگری و حضور سرمایه گذاران خارجی در استان تأثیر مهمی در معرفی استان و جذب گردشگر دارد.

او گفت: تعریف رویدادهای گردشگری و اجرایی شده این رویدادها با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در معرفی استان و جذب گردشگر تأثیر گذار است.

دستیار ویژه مدیرکل میراث ف هنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: تعیین یک شعار بر اساس شاخصه های استان در برند سازی و معرفی هرچه بهتر استان نقش مؤثری دارد.

مریم سلمانیان با اشاره به اینکه استان سمنان دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی است، تعیین نماد در شناخته شدن استان تأثیر گذار است، افزود: ایجاد کمپین های حمایتی برای تبلیغات گسترده در زمینه حمایت از توانمندی های گردشگری می تواند گامی مؤثر در این امر باشد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا