کرمان

برگزاری دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت و یادواره ۱۸۵ شهید کوهبنان

به گزارش برگزیده های ایران از کوهبنان، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دومین مراسم سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و بیستمین سالگرد ۱۷۸ شهید والامقام و هفت شهید گمنام شهرستان کوهبنان برگزار شد. 

در این مراسم سردار سالار آبنوش یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ۱۹ دی ۵۶ حرکت انقلاب شروع شد چهار دهه انقلاب ما مقاومت کرد در حالی که دشمنان حساب شده با استفاده از افراد متخصص و خبره هزینه کردند و فتنه همه‌جانبه بزرگی برای آتش کشیدن جامعه تدارک دیدند.

وی ادامه داد: در نهم دی فتنه به خود دشمن برگشت و دامن خود دشمنان را گرفت. سردار سلیمانی تفسیر بصیرت و مقیاس عملی بصیرت است که در ۱۳ دی به شهادت رسید.

همرزم سردار دل‌ها افزود:  نفوذی‌ها پابه‌پای اسلام ،صحابه و پیامبر اکرم(ص) حرکت کردند، اما اتفاق غدیر استمرار اسلام را ضمانت کرد و تمام برنامه‌ریزی های فتنه با غدیر دچار غافل‌گیری شد.

وی خاطر نشان کرد: شهادت حضرت زهرا(س) در درون غدیر است. اسلام در غدیر استمرار یافت و دشمن با غدیر نا امید شد؛ چون‌ پیامبر (ص) تکلیف را برای بشریت مشخص کرد.

سردار آبنوش گفت: بعد از ۲۲ بهمن با انفجار نور نفوذ دشمنان دقیق و حساب شده شروع شد و با ورود افراد نفوذی در صدد ضربه‌زدن هستند.

وی یادآور شد: به گفته خود دشمن در همه جنگ‌ها ما پیروز شدیم و دشمنان علیه ما هزینه کردند، اما ما هر روز قوی‌تر و قدرتمندتر شدیم.

سردار آبنوش گفت: در راستای بصیرت علاوه بر اطلاعات و تحلیل نیاز به شناخت شاخص داریم و سردار دل‌ها همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بود و اطاعت محض کرد و به مقام شهادت رسید.

یادگار دوران دفاع مقدس بیان داشت: بالاترین شئون عاقبت بخیری ، بصیرت ، سعادت در خدمت به انقلاب رابطه دلی با مقام معظم رهبری حکیم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام /۸۰۰۱۲/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا