اجتماعی

تشییع و تدفین پیکر ۷ شهید دفاع مقدس در تهران/کدام مناطق تهران میزبان شهدا هستند؟

امین توکلی زاده معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،  مراسم وداع با پیکر مطهر آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر ۷ شهید دفاع مقدس در مناطق مختلف تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه از فردا (پنجشنبه) ساعت ۸ صبح با تشییع پیکر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس از دانشگاه تهران  تا معراج شهدای تهران در خیابان بهشت آغاز می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد:  در روز جمعه مناطق ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۰ میزبان این شهدای والا مقام خواهند بود.

توکلی زاده تشریح کرد:  تشییع ۲ شهیدگمنام در بوستان دامپزشک منطقه ۱۱ از ساعت ۹صبح در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خیابان آذربایجان آغاز می شود.همچنین تشییع و تدفین ۲ شهیدگمنام در بوستان سیمرغ در منطقه ۱۳ تهران نیز از مسجد انصار الحسین(ع) آغاز می شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین ۲ شهیدگمنام در بوستان ولیعصر (عج) منطقه ۱۵ از ساعت ۹صبح از میدان خراسان شروع می شود.

به گفته توکلی زاده منطقه ۱۷ از ساعت ۸:۳۰ در بوستان بهاران میزبان ۲ شهیدگمنام خواهد بود و تشییع پیکر این دو شهید بزرگوار از میدان ابوذر صورت می گیرد.

وی همچنین اعلام کرد: در منطقه ۱۰ تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده گردان کمیل شهید «سیدمرتضی رضاقدیری» از ساعت ۹صبح آغاز می شود و تشییع پیکر این شهید والا مقام از خیابان شهید بنکدار به سمت بیت شهید و حرکت به سمت بهشت زهرا(س) و خاکسپاری شهید در قطعه ۲۸ بهشت حضرت زهرا (س) خواهد بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا