Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
تنها حمله دایناسورها به آذربایجان مانده است! - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

تنها حمله دایناسورها به آذربایجان مانده است!

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، تقی کرمی، مدیرکل امور روستایی و‌شوراهای روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی  امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بنده ۶ سالی است که با بنیاد مسکن همدل و همراه هستم و امروز مراسمی برای قدردانی از یک زحمتکش و سلام به مدیرکل جدید است چرا که اگر از مدیرکل قبلی تشکر نشود، حضور مدیرکل جدید در سمت جدید عبث است. 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای روستایی با بیان اینکه بنده در هیچ مراسم تودیع و معارفه شرکت نمی‌کنم ولی خصیصه‌های خوب مدیرکل بنیاد مسکن باعث شد تا در این مراسم حاضر شوم، گفت: بنیاد مسکن نهاد انقلابی و مردمی و خودگردان است. 

مدیرکل امور روستایی و شوراهای روستایی با تاکید بر اخلاق مداری مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان، گفت: ارتباط مستمر و مداوم با مردم، خوشرویی از ویژگی‌های اوست به طوریکه بنده در طول ۶ سال همراه با بنیاد مسکن به هزاران روستا رفته‌ایم. 

وی افزود: مدیریت علمی و شجاعانه در بنیاد مسکن حاکم بود در حالی که استان آذربایجان‌شرقی با بلاهای زیادی روبه‌رو شده بود و فقط حمله دایناسورها مانده بود که به استان حمله نکنند. 

کرمی به زلزله و سیل‌های اخیر استان اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات به صورت کامل و بدون هیچ حاشیه‌ای ساماندهی شد در حالی که هیچ استان معینی در استان حاضر نبود چراکه حضور استان معین، توهین به دستگاه مدیریتی استان در کنترل اتفاقات است. 

وی خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی منجر شد تا استان ما رتبه اول جذب قیر کشور شود. 

کرمی در پایان گفت: سعی کنیم اگر خاری از زخمی برنداریم، نمک روی آن نپاشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا