Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
توضیحات رئیس دادگاه عمومی دیشموک در خصوص پرونده قتل اخیر - خبرگزاری برگزیده های ایران
کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات رئیس دادگاه عمومی دیشموک در خصوص پرونده قتل اخیر

به گزارش برگزیده های ایران از دیشموک؛ سید مصطفی حائری رئیس حوزه قضایی بخش دیشموک با بیان اینکه در اتفاق اخیر شهر دیشموک با همکاری امام جمعه محترم و شورای اداری دیشموک و شورای تامین کهگیلویه، نیروهای امنیتی؛ اطلاعاتی، انتظامی و نظامی شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و گچساران و نیروهای مربوطه حومه بخش دیشموک دراسرع وقت نسبت به شناسایی، اقدام شده است، اظهار کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت مورد تعیین تکلیف گردید و به مردم اطلاع رسانی شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع در بحث امنیتی، ذکر چند نکته را ضروری و افزود: لازم است از خانواده مقتول به دلایل مختلفی از جمله همکاری با نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضا در برقراری امنیت و آرامش منطقه تقدیر و تشکر داشته باشیم.

حائری تصریح کرد: همکاری خانواده مقتول با شورای تامین درخصوص برگزاری مراسم تشییع بدون تیراندازی و اسلحه؛ و موافقت با زمان برگزاری مراسم در روز جمعه، هم قابل تقدیر ویژه می باشد.

رئیس حوزه قضایی بخش دیشموک به کذب بودن شایعات پیرامون اسلحه به کاربرده در حادثه اشاره داشت و گفت: باتوجه به تحقیقات دقیق و موثق و مستند و اظهارات شخص، یک قبضه اسلحه به کار رفته در حادثه، از یکی از استان های همجوار مدتی قبل خریداری شده بوده که در این اتفاق مورد استفاده قرار گرفته شد.

حائری به برگزاری جلسات مکرر و مفید با ریش سفیدان و معتمدان و خانواده مقتول اشاره و بیان کرد: از لحظه وقوع حادثه تاکنون تلاش جدی در جهت برقراری امنیت منطقه صورت گرفته و مردم، خانواده مقتول و ریش سفیدان منطقه در این امر همکاری های ویژه ای داشتند.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک ضمن دعوت طرفین و عموم مردم به آرامش و پرهیز از هرگونه ایجادحاشیه و تشویش اذهان عمومی، متذکر شد: دستگاه قضا در برقراری امنیت و آرامش با همکاری دستگاههای مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی از هیج تلاشی دریغ نمی کند و برابر باقانون با مخلان نظم و امنیت با اشد مجازات، برخورد خواهد کرد.

حائری ضمن تقدیر از رسانه های خبری، همکاری و عملکرد رسانه های محلی خبری خبر دیشموک وبرگزیده های ایران در دیشموک را که به رسالت خبری خود درست عمل کرده و در برقراری ایجاد آرامش و امنیت اطلاع رسانی دقیق و مناسب و همکاری های لازم را داشته، بصورت ویژه تقدیر می شوده.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا