سیاسی

حسینی: اتفاقات اخیر در آلبانی نتیجه دیپلماسی دولت سیزدهم بود

حسینی: اتفاقات اخیر در آلبانی نتیجه دیپلماسی دولت سیزدهم بود

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، در نشست جهاد رسانه ای که عصر امروز در محل خبرگزاری ایسنا برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه رسانه کشور ما امروز در یک جنگ نابرابر قرار دارد و دشمن با تمام قوا و ابزار در حال حمله به فکر و اندیشه مردم ایران است.

منافقین از آلبانی به کانادا می‌روند/ پناهگاه اختلاس‌گران فراری پایگاه جدید تروریست‌ها می‌شود

 

وی افزود: امروز نیازمند یک جهاد تبیین هستیم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید با جهاد تبیین به مقابله با هجمه های دشمنان رفت و باید حقایق و پیشرفت ها بازگو شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر رسانه ها و خبرنگاران جهادگر نبودند با تمام این هجمه های گسترده علیه ایران، انقلاب اسلامی ۴۴ سال دوام و قوام نداشت و این جهاد باید ادامه پیدا کند تا مانع سیاه نمایی ها و جعل خبرها شود.

حسینی تصریح کرد: در دهه ۹۰ رشد اقتصادی کشور ناچیز بود اما در مقابل تورم به ۶۰ درصد رسیده بود و زمانی که دولت سیزدهم کار را شروع کرد رشد نقدینگی و خزانه دولت خالی بود و مشکلات گریبان دولت سیزدهم را گرفته بود اما این مشکلات توسط دولت سیزدهم یکی پس از دیگری حل و فصل شد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به وضع فعلی کشور بسنده نمی کند و باید وضعیت فعلی رو به بهتر شدن برود و باید تورم در پایان برنامه هفتم به زیر ۱۰ درصد رسیده و تک رقمی شود.

معاون پارلمانی دولت تاکید کرد: برخی ها بیان می داشتند که زبان دنیا را فقط آنها بلدند اما دیدند که زبان دنیا را چه کسی بلد است و تاکنون رییس جمهور به ۱۷ کشور دنیا سفر داشتند و پیگیری این سفرها توسط وزارت خارجه در حال انجام است.

حسینی گفت:  در همه زمینه ها دولت درحال انجام اقدامات مثبت است مثلاً در آلبانی اتفاقاتی رقم خورد که نتیجه فعل و انفعالات دیپلماسی دولت سیزدهم بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا