اجتماعی

مرگ مرموز مرد ناشناس؛ جنایت یا حادثه؟

مرگ مرموز مرد ناشناس؛ جنایت یا حادثه؟

بازپرس جنایی مرگ مرد مجهول الهویه بر اثر آسیبی که به سرش خورده را مشکوک تشخیص داد و دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد. به گزارش سایت جنایی، ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید ساعت ۱۰ صبح دوشنبه دهم مهر در پی تماس امدادگران اورژانس از مرگ مردی در محدوده استحفاظی خود مطلع شدند و پس از حضور در محل تحقیقات را آغاز کردند.

ماموران کلانتری در بررسی اولیه موضوع پی بردند مردی در تماس با شماره ۱۱۵ خبر داده مرد میانسالی کنار جدول خیابان در محله ابوسعید افتاده و بیهوش است. سپس امدادگران اورژانس مرد میانسال را به بیمارستان بردند اما دوام نیاورد و فوت کرد.

در معاینات امدادگران اورژانس، کادر درمانی و کارشناسان پزشکی قانونی آثار ضربه روی سر متوفی مشهود بود که همین باعث شد مرگش مشکوک تشخیص داده شود. در ادامه تحقیقات مردی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود پیدا شد و ادعا کرد: من از خیابان رد می شدم که دیدم این مرد افتاده و تشنج کرده و بیهوش شده، به همین خاطر موضوع را به اورژانس اعلام کردم.

این در حالی بود که در بررسی ‌جیب‌های متوفی مدرک هویتی به دست نیامد به همین دلیل هنوز هویتش نامشخص است و تحقیقات برای شناسایی هویت او با بررسی پرونده افرادی که مفقودی آنها اعلام شده ادامه دارد. همچنین جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای افشای علت مرگ هم ادامه دارد.

همچنین بازپرس جنایی در شاخه دیگری از تحقیقات دستور بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته را صادر کرد تا معلوم شود سر مرد متوفی بر اثر تشنج به جدول خورده یا اتفاق دیگری رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری در اهواز

طناب دار فرجام ارتباط پنهانی با زن جوان همسایه/ به شوهرش آمپول هوا زدم که اعتراف بگیرم!

۴۷۲۳۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا